Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den ,
chtěl bych Vás touto cestou požádat o pomoc s vyřešením této reklamace
Nově zakoupený notebook Lenovo B5400 (dále nb) měl vadný touchpad levé tlačítko sice funkční nicméně abnormálně hlučný stisk jako když je naprasklý plast, pravé neslyšné, tudíž po nějaké době váhání jsem reklamoval a CZC uznalo vyměnilo za nový kus (předposlední den reklamace zaslán email o vyřízení)
Po rozbalení nového nb bylo zjištěno že i nový nb disponuje stejnou vadou,+ i pravé tlačítko již lehce hlučnější ale to neřeším.
Což po měsíci čekání bylo dosti mrzuté a nadšení, že CZC vyměnilo za nový kus rychle opadlo.
Kontaktoval jsem tedy reklamační oddělení jak tuto věc řešit , kde mi po rozhovoru operátora s centrálou bylo navrženo ať opětovně pošlu zpět a že budeme řešit v tomto případě dobropisem jelikož se může jednat i o vadu série atp.
Zmínil jsem se že si vyberu raději z jiné řady.
Žádal jsem jestli je možno řešit nějak urychleně vzhledem ke standardní 30 denní lhůtě a opakované závadě načež mi bylo sděleno cca do 2 týdnů.
S klidným svědomím jsem druhý den odnesl nb na pobočku zde v Jihlavě, kde si opět nb zkontrolovali a dokonce ověřovali vadu vše v pořádku, nicméně po 3 týdnech mi přišel protokol, kde k mému úžasu stejná závada nebyla uznána- dle technika se neprojevila(asi jej dostal do ruky jiný serv. technik nevím) tedy reklamace neuznána,reklamační oddělení mě odkazuje na zhotovení znaleckého posudku místo vstřícnějšího přístupu nabídnout možnost zakoupení jiné řady nebo vrácení peněz- připomínám druhý reklamovaný nb byl zcela nový druhý den po přijetí jsem hned odesílal zpět.
Do dnešního dne je výsledek ten že po cca 60 dnech bez nb mi dnes přijde zpět ten samý kus ve stejném stavu se stejnou vadou, což opravdu nepotěší asi nikoho
Lenovo IdeaPadB5400 v.č.QB07843656QB04012604
Vrácení peněz, popř. možnost výměny za jiný model ( s doplatkem)
|
Tweet |
Jedná-li se o totožnou vadu, lze po prodejci žádat vysvětlení, z jakého důvodu byla první reklamace uznána a druhá nikoli. Jestliže spotřebitel uplatil reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Pokud byla reklamace zamítnuta a písemně odůvodněna, je možné nechat si vypracovat znalecký posudek. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.
Dobrý den, pane Hájku,
kompletně zabalené zboží pošlete prosím na adresu:
CZC.CZ, s.r.o.
Lukáš Boček
Hviezdoslavova 666
Praha 4
149 00
Celou situaci dořešíme vrácením peněz, po fyzické kontrole zboží.
Děkuji za pochopení a omlouvám se za komplikace
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací CZC
Dobrý den pane Bočku,
děkuji za rychlou reakci a vstřícný krok vůči zákazníkovi.
Zboží mám již nachystáno s kompletním příslušenstvím, zašlu tedy na Vámi uvedenou adresu.
Je třeba kvůli identifikaci oč se jedná přiložit poslední reklamační protokol, kopii faktury nebo něco dalšího?
S pozdravem
Michal Hájek
Dobrý den pane Hájku,
stačí, když na balík napíšete mé jméno a celou situaci dořeším.
Děkuji.
S přáním hezkého dne
Lukáš Boček
Dobrý den,
zboží jsem dnes dopoledne odeslal dle Vašich instrukcí
(č. zásilky BX0576829533X).
Máte nějaký odhad jak by mohlo trvat vyřešení celé záležitosti?
Děkuji
M.Hájek
Dobrý den pane Hájku,
očekávám, že pokud to dobře dopadne, tak to stihneme do pátku, pokud ne, tak nejpozději začátkem příštího týdne.
Děkuji za pochopení.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací CZC
Dobrý den pane Bočku,
aktuální stav: CZC již 16.6. - prakticky ihned po obdržení zásilky vystavilo dobropis, nyní čekám na převod peněz (nevím kolik dní to může trvat) , po obdržení platby budu pokládat záležitost za uzavřenou.
Chci Vám poděkovat za rychlé vyřízení, a samozřejmě i dTtestu za možnost řešit zde tyto věci poté co standardní pokusy selhaly.
S pozdravem
Michal Hájek
Dobrý den pane Hájku,
platba by měla dorazit dnes, pokud se tak nestane. Napište mi prosím.
Děkuji.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Dobrý den pane Bočku,
bohužel zatím žádná platba nedošla.
S pozdravem
Michal Hájek
Dobrý den pane Hájku,
dorazila již platba?
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Dobrý den pane Bočku,
právě teď jsem kontroloval stav - platba stále nedorazila.
Připomínám, že vyplněný dobropis jsem obratem odesílal již 16.6.
Můžete prosím zjistit jaký je skutečný stav popř. to "popohnat"
Pro přehled posílám poslední obdržené maily:
17.6.
Dobrý den pane Hájku,
děkujeme Vám za potvrzený dokument, částka bude zaslána na Vámi uvedený bankovní účet v nejbližších dnech.
Věřím tedy, že je takto vše v pořádku.
Aneta Kolářová
23.6.
Dobrý den,
na základě tel. domluvy, jsem ověřovala, zda je vše v pořádku v rámci Vaší platby. Tuto by jste měl obdržet do 2 pracovních dnů nejdéle.
Předem děkujeme za strpení.
S přáním hezkého dne
Zuzana Juhošová
25.6. čas 11:30
Dobrý den pane Hájku,
velice se Vám omlouváme, ale systémovou chybou nebyla Vaše platba odeslána.
Požadavek s urgencí o vrácení peněz byl předán na účetní oddělení a dnes by platba měla odejít na Váš bankovní účet.
Děkujeme Vám za pochopení.
S přáním hezkého dne
Petra Karasová
Dobrý den pane Hájku,
peníze by jste měl mít již na účtě. Prosím o kontrolu a ukončení stížnosti.
Děkuji.
Lukáš Boček
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den pane Bočku,
Peníze nakonec dorazily včera dopoledne, bohužel poděkování za vyřízení patří spíše Vaší osobě než CZC jako celku vzhledem k celému průběhu reklamace.
Je mi jasné, že všude jsou jen lidé, ale standardní reklamaci by pobočka mohla příště řešit vstřícněji.
Ještě jednou díky Vám i dTestu
S pozdravem
M.Hájek