Společnost


VSP DATA a.s.

Počet nahlášených stížností:34
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#34345Nekvalitni servis VSP data

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 14 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2019, před 5 lety

Ruslan Sharipov

Znění stížnosti

Dobry den,

Mam problem se servisem VSP data. Celkove oprava skoro "nepretrzite" trva 4 mesice protoze technici nekvalitne opravuji zarizeni.

Prvni Case XIA0028298 (Prosvětlený pruh na pravé straně, na levé začíná) Mobil byl opraven (Vymena LCD) ale nasledujici den po prevzeti mobilu ze servisu prestal fungovat touchscreen a byly stale viditelne pruhy na displeji.

Druhy Case XIA0031357 - technici vymenili display (Vymena LCD po druhe) ale objevil se bily pruh na spodni casti displeje a obcas sekal se touch.

Treti Case XIA0034048 ktery byl zamitnout protoze uvedena zavada (sekani touchscreenu) behem testu se neprojevila ale ten bily pruh ktery byl uveden jako hlavni vada byl ignorovan.

4. Case XIA0036415 - mobil se pripravuje na diagnostiku ale ve stavu "out of warranty" coz neni pravda. Mam zaruku do rijna.


Produkt

Xiaomi Redmi Note 4 Black 64GB


Požadované řešení

dobropis, vraceni penez za 3x nekvalitne provedeny servis


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2019 22:42, před 5 lety

Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající, a to i v případě, pokud byla k vyřizování reklamace určena třetí osoba. Všechny nároky je tedy nutné uplatňovat vůči prodávajícímu.

Není-li možné věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad, má spotřebitel dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit. Dle ustálené judikatury se za opakovaný výskyt vady považuje výskyt téže vady po jejích alespoň dvou předchozích opravách (dvě předchozí uznané reklamace).

Pokud by bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nebude souhlasit a bude se i nadále dožadovat nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.7.2019 15:11, před 5 lety

Zdravim,
ze zakaznikem bylo opakovane komunikovano a vysvetleno. VSP DATA je autorizovanym servisem znacky Xiaomi od dubna 2019 a to pouze pro prodeje realizovane pres autorizovane distributory a k definovanym datumum. Pristroj pana Sharipova pod nami poskytovanou zaruku nepatri a tak byl, jak mu bylo opakovane vysvetleno, preposlan puvodnimu distributorovi , ktery zajistoval vsechny uvedene opravy. Pristroj nebyl opravovan ve VSP DATA a my nemame moznost resit pripadny dobropis.
S pozdravem Jindrich Zitek CEO VSP DATA

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2019 16:18, před 5 lety

Nárok na odstoupení od smlouvy je nutné uplatňovat přímo vůči prodávajícímu, jak jsme uváděli již v našem úvodním vyjádření. Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.7.2019 16:24, před 5 lety


Ruslan Sharipov

Problem je ze VSP data v dokumentech nikde neuvadi ze servis provadi nejaky WittyTrade. Prosim o radu v tomto pripade. Dekuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.7.2019 17:00, před 5 lety

Zdravim,
Witty Trade je distributor znacky Xiaomi zodpovedny za zaruku daneho pristroje a soucasne spolecnost, ktera opravy provadela. VSP DATA neni ani prodavajici ani smluvni zarucni servis pro tento pristroj. Zitra zasleme panu Sharipovi kontakt na zatupce teto spolecnosti a zaroven budeme spolecnost Witty Trade opet informovat.

S pozdravem Jindra Zitek VSP DATA CEO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.7.2019 17:20, před 5 lety


Ruslan Sharipov

Na koho se musim obratit pro odstoupeni od smlouvy? Mam vsehny doklady o prevzeti do opravy na vase jmeno (VSP data a.s) a ne Wittytrade.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2019 12:23, před 5 lety

Nárok na odstoupení je nutné uplatnit vůči tomu, kdo spotřebiteli mobilní telefon prodal, nikoliv vůči servisu. Jedná se totiž o právo spojené s kupní smlouvou, takže jej má kupující vůči prodávajícímu a v dané situaci se na nikoho dalšího nepřenáší.

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl reagovat, případně případ uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.7.2019 12:28, před 5 lety


Ruslan Sharipov

Dekuji za odpoved, i kdyz mobil teda jeste v servisu muzu pozadat Alzu o odstoupeni od smlouvy?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2020 14:49, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.