Počet nahlášených stížností: | 34 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
Mam problem se servisem VSP data. Celkove oprava skoro "nepretrzite" trva 4 mesice protoze technici nekvalitne opravuji zarizeni.
Prvni Case XIA0028298 (Prosvětlený pruh na pravé straně, na levé začíná) Mobil byl opraven (Vymena LCD) ale nasledujici den po prevzeti mobilu ze servisu prestal fungovat touchscreen a byly stale viditelne pruhy na displeji.
Druhy Case XIA0031357 - technici vymenili display (Vymena LCD po druhe) ale objevil se bily pruh na spodni casti displeje a obcas sekal se touch.
Treti Case XIA0034048 ktery byl zamitnout protoze uvedena zavada (sekani touchscreenu) behem testu se neprojevila ale ten bily pruh ktery byl uveden jako hlavni vada byl ignorovan.
4. Case XIA0036415 - mobil se pripravuje na diagnostiku ale ve stavu "out of warranty" coz neni pravda. Mam zaruku do rijna.
Xiaomi Redmi Note 4 Black 64GB
dobropis, vraceni penez za 3x nekvalitne provedeny servis
|
Tweet |
Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající, a to i v případě, pokud byla k vyřizování reklamace určena třetí osoba. Všechny nároky je tedy nutné uplatňovat vůči prodávajícímu.
Není-li možné věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad, má spotřebitel dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit. Dle ustálené judikatury se za opakovaný výskyt vady považuje výskyt téže vady po jejích alespoň dvou předchozích opravách (dvě předchozí uznané reklamace).
Pokud by bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nebude souhlasit a bude se i nadále dožadovat nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Zdravim,
ze zakaznikem bylo opakovane komunikovano a vysvetleno. VSP DATA je autorizovanym servisem znacky Xiaomi od dubna 2019 a to pouze pro prodeje realizovane pres autorizovane distributory a k definovanym datumum. Pristroj pana Sharipova pod nami poskytovanou zaruku nepatri a tak byl, jak mu bylo opakovane vysvetleno, preposlan puvodnimu distributorovi , ktery zajistoval vsechny uvedene opravy. Pristroj nebyl opravovan ve VSP DATA a my nemame moznost resit pripadny dobropis.
S pozdravem Jindrich Zitek CEO VSP DATA
Nárok na odstoupení od smlouvy je nutné uplatňovat přímo vůči prodávajícímu, jak jsme uváděli již v našem úvodním vyjádření. Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost reagovat.
Problem je ze VSP data v dokumentech nikde neuvadi ze servis provadi nejaky WittyTrade. Prosim o radu v tomto pripade. Dekuji
Zdravim,
Witty Trade je distributor znacky Xiaomi zodpovedny za zaruku daneho pristroje a soucasne spolecnost, ktera opravy provadela. VSP DATA neni ani prodavajici ani smluvni zarucni servis pro tento pristroj. Zitra zasleme panu Sharipovi kontakt na zatupce teto spolecnosti a zaroven budeme spolecnost Witty Trade opet informovat.
S pozdravem Jindra Zitek VSP DATA CEO
Na koho se musim obratit pro odstoupeni od smlouvy? Mam vsehny doklady o prevzeti do opravy na vase jmeno (VSP data a.s) a ne Wittytrade.
Nárok na odstoupení je nutné uplatnit vůči tomu, kdo spotřebiteli mobilní telefon prodal, nikoliv vůči servisu. Jedná se totiž o právo spojené s kupní smlouvou, takže jej má kupující vůči prodávajícímu a v dané situaci se na nikoho dalšího nepřenáší.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl reagovat, případně případ uzavřít.
Dekuji za odpoved, i kdyz mobil teda jeste v servisu muzu pozadat Alzu o odstoupeni od smlouvy?
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.