Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 3. 6. 2019 jsem se registrovala u seznamky be2, měsíční členství za částku Kč 149,--.
Další den 4. 6. 2019 mi bylo strženo neoprávněně dalších Kč 149,--, 7. 6. 2019 dalších Kč 149,--, 3. 7. Kč 2 247,--, 6. 7. 2019 Kč 2247,-- a 7. 7. 2019 Kč 2247,--.
Ihned jak jsem toto zjistila, zablokovala jsem svůj účet pro případné další srážky a písemně na email vypověděla smlouvu u seznamky (dle Vašich pokynů).
Co dál v toto mohu udělat?Jak získat zpět svoje peníze?
Děkuji za odpověď.
Marie Němečková
marie.nemeckovaja@seznam.cz
Vrácení peněz na účet.
|
Tweet |
Pokud prodejce uvádí jinou cenu, než je cena skutečná, jedná se o klamavou obchodní praktiku.
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu.
Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Spotřebitel může podat také u banky reklamaci (chargeback) a vůči společnosti se bránit, že bylo sjednáno pouze jedno členství, nikoli tři.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Dobrý den, nyní jsem kontaktovala seznamku be2 přímo na uvedený email michal.hlavacek@be2.com, uvidíme, co odpoví.
Stížnost tedy přeřazujeme zpátky na spotřebitelku, aby měla možnost případně doplnit vývoj.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.