Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
pořad velkolepé století je párkrad dokončen do konce ale častěji není film do konce a tak voláme aby to spravili.Někdy to spraví a někdy nám lžou a dělají z nás blbce že to je v pořádku a není.Tento rok na tuto závadu jsme už volali aspoń dvacetkrát.Naposledy jsme volali 23 a 24.7.2019
Začatek filmu je brzy ráno ve 3.55 hod nebo ve 4.10 hod ráno. děkuji za vyřízení. Jahodová R.
chtěla bych vaši odpověd´
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) se stížností klientky podrobně zabývala. Pokud se jedná o smlouvu na jméno paní Jahodová Radka, na této smlouvě není od uzavření smlouvy evidován žádný kontakt ze strany klientky, kdy by hlásila technické potíže. Žádnou jinou smlouvu na jméno a příjmení Radka Jahodová společnost UPC v systému neeviduje. Pokud by se nejednalo o tuto smlouvu, je nutné sdělit, o jakou adresu se jedná, jméno majitele smlouvy nebo číslo smlouvy.
Cílem UPC je poskytovat služby na co nejvyšší úrovni. S tím souvisí mimo jiné pravidelná kontrola, údržba a obnova sítí a technického zázemí, kdy se společnost UPC snaží aktivně sama vyhledávat technické problémy a řešit je. Bohužel ale není v silách UPC detekovat všechny závady a proto je nutná i spolupráce ze strany klientů, kteří nahlásí každé přerušení nebo omezení dodávky služeb neprodleně po zjištění závady. V tomto smyslu jsou také koncipovány všeobecné podmínky, které jsou nedílnou součástí uzavřené smlouvy. V případě, že je zjištěna příčina závady na straně UPC, má klient po dořešení technické závady právo na odúčtování poměrné částky z měsíčního předpisu za nefunkční služby za období od data nahlášení závady do data opravy.
V případě dalších dotazů, připomínek či reklamací je možné kontaktovat klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.
Hodnocení: