Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Kdykoli příjdu do obchodu na nějaké akční zboží ,tak už není.Nestalo se mi to pouze jednou,nebo dvakrát,ale když jsem nad tím uvažoval,tak jsem napočítal,že jsem tam byl v prúběhu roku asi šestkrat anikdy jsem nedostal co jsem chtěl.Zdá semi ,že se jedná o klamavou reklamu.Dozvěděl jsem se ,že zboží uvedené v časové akci musí být k dispozici po celou dobu akce.Nemám to blízko do prodejny,tak jsem si řekl,že je to naposled co jsem tam šel.
Nebylo zboží co jsem požadoval,káva,kofola,mléko,alkohol,a další
nereklamovat zboží v letáku,které po púl hodině už není
|
Tweet |
V tomto případě by se mohlo jednat o tzv. vábivou reklamu, což je zákazaná klamavá praktika dle zákona o ochraně spotřebitele. Vábivou reklamou se rozumí případ, kdy podnikatel nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.
Tuto skutečnost si může ověřit dorozový orgán, tj. Státní zemědělská a potravinářská inspekce (potravinářské výrobky) nebo Česká obchodní inspekce. Doporučujeme tedy zvážit podání podnětu pro porušení zákona. Za zjištěné porušení zákazu užívání nekalých obchodních praktik může dozorový orgán uložit subjektu pokutu.
Společnost Penny Market s.r.o. se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost z důvodu nereakce subjektu uzavřít.