Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#34350Nedoručené sms

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2019, před 5 lety

Vlastimil Burian

Znění stížnosti

Dne 16.7.2019 jsem přistál v Edinburghu a SMS žádal syna o odvoz z letiště. Zpráva nedorazila. Odjel jsem z letiště taxíkem a poslal mu o tom zprávu v 12:42. Opět nedoručeno. Totéž se opakovalo v 22:25. Ani dnes 24.7.v 11:48 nebyla má SMS doručena. Syn situaci urgoval u anglického operátora, ten mu sdělil, že se má obrátit na českého operátora, který to může dohledat. Jeho číslo je xxx viz referenční údaj. Předem děkuji za odpověď.


Požadované řešení

Obnovit službu SMS do Anglie.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2019 11:45, před 5 lety

Reklamovat může spotřebitel i samotnou službu. Podání reklamace operátorovi musí stihnout v zákonné lhůtě, která činí dva měsíce od doručení reklamovaného vyúčtování nebo od vadného poskytnutí služby. Operátor má pak jeden měsíc na to, aby reklamaci vyřídil. Jde-li ale například o roaming a operátor musí vyúčtování projednat se zahraničním provozovatelem, pak se lhůta pro vyřízení reklamace prodlužuje ještě o jeden měsíc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.7.2019 16:20, před 5 lety

Dobrý den, pane Buriane,

nedoručení SMS je skutečně třeba řešit s operátorem odesilatele. Proto nás prosím kontaktujte přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/ a uveďte datum a čas zpráv, které jste odeslal, ale nebyly doručeny, a cílové telefonní číslo. Požádáme techniky, aby se na to podívali.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2019 18:46, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2019 08:22, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.