Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dne 16.7.2019 jsem přistál v Edinburghu a SMS žádal syna o odvoz z letiště. Zpráva nedorazila. Odjel jsem z letiště taxíkem a poslal mu o tom zprávu v 12:42. Opět nedoručeno. Totéž se opakovalo v 22:25. Ani dnes 24.7.v 11:48 nebyla má SMS doručena. Syn situaci urgoval u anglického operátora, ten mu sdělil, že se má obrátit na českého operátora, který to může dohledat. Jeho číslo je xxx viz referenční údaj. Předem děkuji za odpověď.
Obnovit službu SMS do Anglie.
|
Tweet |
Reklamovat může spotřebitel i samotnou službu. Podání reklamace operátorovi musí stihnout v zákonné lhůtě, která činí dva měsíce od doručení reklamovaného vyúčtování nebo od vadného poskytnutí služby. Operátor má pak jeden měsíc na to, aby reklamaci vyřídil. Jde-li ale například o roaming a operátor musí vyúčtování projednat se zahraničním provozovatelem, pak se lhůta pro vyřízení reklamace prodlužuje ještě o jeden měsíc.
Dobrý den, pane Buriane,
nedoručení SMS je skutečně třeba řešit s operátorem odesilatele. Proto nás prosím kontaktujte přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/ a uveďte datum a čas zpráv, které jste odeslal, ale nebyly doručeny, a cílové telefonní číslo. Požádáme techniky, aby se na to podívali.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.