Společnost


Zalando SE

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#34352Jednostranné odmítnutí plnění ze strany prodejce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2019, před 5 lety

Anna Markova

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dne 13.7.2019 jsem objednala z www.zalando.cz 3 (tři) položky a objednávku okamžitě uhradila PayPalem. Byla sobota, ale částka se na mém účtě objevila jako blokovaná / čekající platba. Také jsem obdržela písemné potvrzení jak od prodejce, tak od PayPalu, že objednávka byla obdržena, resp. platba zaregistrována.

Celková částka byla následně z účtu stržena 16.7.2019.

Tentýž den večer jsem e-mailem obdržela notifikaci od PayPalu o vrácení části platby, konkrétně za 1 (jednu) položku. Prodejce nikdy neposlal notifikaci o zrušení položky ani důvod k jejímu zrušení.

Podle zákaznické linky (potvrzeno i písemně) se jednalo o problém v autorizaci platby, a tudíž problém na straně kupujícího.

Ačkoli jsme řádně uzavřeli kupní smlouvu, prodejce od ní jednostranně v jedné části odstoupil z domnělého neplnění, aniž by k plnění vyzval či notifikoval, že došlo k problému s autorizací platby.

Zboží je v e-shopu stále dostupné. Prodejce však odmítá plnit.


Produkt

NIKE INTERNATIONALIST PRM - Tenisky, barva platinum tint/metallic summit white/obsidian/summit white


Požadované řešení

1. Plnění v souladu původními kupní smlouvou, t.j. dodání tenisek Nike Internationalist PRM v barvě platinum tint/metallic summit white/obsidian/summit white ve velikosti 37,5 za částku 2400 Kc se 70% slevou, t.j. 720 Kc

2. Poskytnutí jednorázové slevy 70% na nákup bot, což byla původní sleva nabízená prodejcem se slevovym kodem BOTICKY70


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2019 11:51, před 5 lety

Návrh dodat zboží za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty podnikatele plnit. Pokud spotřebitel přijme tuto nabídku, vzniká kupní smlouva a strany jsou vázané právy a povinnostmi z tohoto závazku. Prodávající má povinnost dodat sjednané zboží a spotřebitel má povinnost zaplatit ujednanou kupní cenu.

Pouze v případech, kdyby došlo ke zjevné administrativní chybě, že by spotřebitel nemohl v dobré víře předpokládat, že by byl výrobek za uvedenou cenu skutečně prodán, může prodávající namítat neplatnost závazku. Tato chyba však musí být zjevná a cena by musel být neúměrná hodnotě zboží.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Německu, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2019 11:54, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.