Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Koupil jsem si hoverboard, ale jeho baterka měla malý výkon. Neujela ani zdaleka tolik, kolik je psáno. Již 3x byla baterka měněna. Zboží bylo opět opraveno, a to i přes mojí žádost o odstoupení od smlouvy. Na pobočce mi řekli, že to musí byt ještě jednou ta stejná vada aby bylo možné vrácení peněz. Myslím si, že je to v rozporu s reklamačním řádem.
Hoverboard
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Není-li možné věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad, má spotřebitel dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit. Dle ustálené judikatury se za opakovaný výskyt vady považuje výskyt téže vady po jejích alespoň dvou předchozích opravách (dvě předchozí uznané reklamace). Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci (v tomto případě "poblikávání" obrazovky). Pokud tedy spotřebitel při uplatnění třetí (nebo další) reklamace žádal odstoupení od smlouvy (tato skutečnost může být zaznamenána například v reklamačním protokolu), má prodávající povinnost této volbě práva spotřebitele vyhovět.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.