Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Včera jsem změnil den a místo doručení protože pracující človek od 12 do 14 nebýva doma, řidič mi velice vstřícně odpoveděl, že mi to změní, že je to v pořádku.
Dnes ráno přišla SMS, že mezi 9-11 doručováno na novou adresu, nikdo nevolal, tak jsem zkoušel volat řidiči bez úspěchu 3x během 2 hodin, poslední pokud mi řidič odmítl.
Následně přišel email, že se marně pokusili od doručení, tak jsem volal na linku. Na lince mi slečna/paní řekla, že mám smolíka, protože mi to řidič vůbec neměl měnit adresu a, že to mám na parcelshopu protože prostě mají v podmínkách jeden pokus.
Rád bych se proto zeptal PPL proč jako jediní mají jeden pokus, proč se AUTOMATICKY odváží na jimi určené místo, a místo rozumné odpovědi me paní setřela, že mám vlastně peška.
Přitom ve všech mailech je psáno pokud chcete znovu doručit změnte si.... nechápu to...
Děkuji.
Dominik Matějka
stačí mi doručení na správnou adresu...
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.