Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#34359Nedoručení balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2019, před 5 lety

Petra Antošová

Znění stížnosti

Čekám na dodání balíku v kanceláři, kde neustále někdo je. Odběhla jsem si na toaletu (jsme lidi) a měla zmeškaný hovor v 16:23 od kurýra. V 16:24 jsem volala zpět, hovor jsem nechala velmi dlouho vyzvánět a nikdo nezvedl. Volala jsem na číslo v rozmezí 10 minut ještě 5x a řidič nezvedl. Po 10ti minutách jsem zahlédla řidiče, který byl schovaný za rohem, odjíždět přes okno, přičemž v tomto čase mi cinkla i SMS, že jsem nebyla k zastižení. Obávám se, že řidiči, které zaměstnáváte jsou líná prasata. Bylo by dobré, aby svou jednoduchou práci dělali pořádně.
Děkuji


Produkt

Doručení Zalando


Požadované řešení

Dle mého názoru tento řidič nemá ve firmě co dělat. Kazí prestiž firmy a díky takovým máte spokojenost zákazníků a recenze takové, jaké je máte. Požaduji, aby byl řidič minimálně napomenut, aby se takovéto situace už nestávaly.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2019 10:08, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2019 19:23, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.