Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
u společnosti Arol. s.r.o. jsem dne 7.5. reklamoval telefon Lenovo A820, i přes skutečnost,že je to déle jak 30 dní, od společnosti mě nepříšla žádná informace o stavu mé reklamace, i přes to, že jsem zasílal několik emailů.
Do firmy se není možné jakkoli dovolat,stále mají obsazeno.
Lenovo A820
odstoupení od kupní smlouvy,vrácení peněz
|
Tweet |
Ustanovení § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele stanoví, že reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po marném uplynutí této lhůty může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Odstoupení je vhodné zaslat doporučně, nejlépe s dodejkou.
Společnost byla o podaných stížnostech informována. Doposud se nerozhodla ke stížnostem vyjádřit. Z tohoto důvodu stížnosti uzavíráme pro nereakci subjektu. Případné spory mohou být řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.