Společnost


Aradea s.r.o.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#3436Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2014, před 11 lety

Ondřej Lipenský

Znění stížnosti

Dobrý den,

u společnosti Arol. s.r.o. jsem dne 7.5. reklamoval telefon Lenovo A820, i přes skutečnost,že je to déle jak 30 dní, od společnosti mě nepříšla žádná informace o stavu mé reklamace, i přes to, že jsem zasílal několik emailů.
Do firmy se není možné jakkoli dovolat,stále mají obsazeno.


Produkt

Lenovo A820


Požadované řešení

odstoupení od kupní smlouvy,vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2014 17:19, před 10 lety

Ustanovení § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele stanoví, že reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po marném uplynutí této lhůty může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Odstoupení je vhodné zaslat doporučně, nejlépe s dodejkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2014 16:05, před 10 lety

Společnost byla o podaných stížnostech informována. Doposud se nerozhodla ke stížnostem vyjádřit. Z tohoto důvodu stížnosti uzavíráme pro nereakci subjektu. Případné spory mohou být řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.