Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den,u společnosti invia tf.objednavka zájezdu. Nahraný rozhovor kde mluvim s prodejcem a říkám od 19.20.tak nejak 8.Prodejce poslal nabídky hotelu jeden jsme vybrali , poslali penize a na internetu vyplnili smlouvu .Nezkontrolovala jsem vsak termín,slečna sehnala zájezd d 23.7.ne 8.
Večer 24.7. mi volala delegátka kde jsme a ze jsme se nedostavili.Invia stížnost vyřídila emailem jako neopodstatněnou a déle se se mnou odmítla bavit.Lze nějakým způsobem získat alespoň část vynaložených nákladů zpět.?Děkuji
Invia
Spoluúčast na oboustranném nedorozumění
|
Tweet |
Podobu zájezdu určuje sepsaná smlouva nebo vystavené potvrzení o zájezdu. Je však třeba si ohlídat, aby vše, co pracovníci cestovní kanceláře přislíbili ústně, bylo uvedeno ve smlouvě, potvrzení, katalogu či dalších pokynech.
Objednáním zájezdu přes internetové stránky uzavírá spotřebitelka cestovní smlouvu. Právo do 14 dnů od smlouvy odstoupit bez jakékoliv sankce zde neplatí. Cenu za zájezd lze uhradit zpravidla pomocí internetového bankovnictví nebo složením hotovosti v bance. Před odesláním finančního obnosu je třeba si vždy vyžádat cestovní smlouvu nebo potvrzení o zájezdu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.