Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#34363Autobus z Liberce autobusového nádraží do Prahy nepřijel

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2019, před 5 lety

Ilona Jelenová

Znění stížnosti

Když jsem si rezervovala s manželem jízdenky z Prahy do Liberce dne 24.7.2019 a zpět, to jsme se ještě usmívali, jak píšete na svých stránkách. Cesta tam proběhla v pohodě, ale cesta zpět flixbusem vlastně neproběhla. Na nástupiště Liberec aut. nádraží s odjezdem v 17,50 hodin jsme dorazili asi 35 minut před odjezdem, kdy nám přišla na mobil SMS ža bus bude asi 40-50 minut opožděn. Několik lidí také čekalo na tento spoj, ale žádnou SMS neobdrželo. Když hodinu po plánovaném odjezdu flixbus stále nedorazil, koupili jsme si novou jízdenku do Student agency a odjeli do Prahy. Asi bychom tam stáli doted ...a v 30ti stupňovém vedru. S flixbus již NIKDY VÍCE!!!!


Požadované řešení

vrácení platby za zpáteční jízdenku Liberec -Praha


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2019 10:12, před 5 lety

Práva cestujících, uvedená na stránce https://www.flixbus.cz/prava-cestujicich jsou součástí smluvního závazku uzavřeného mezi dopravcem a spotřebitelkou. Pokud nastaly skutečnosti, které spotřebitelku opravňují k vrácení části jízdného, pak je na základě smluvních povinností dopravce povinen částku vyplatit. Jedná se o situaci, kdy spotřebitelka již měla zakoupenou jízdenku a byla ve smluvním vztahu s dopravcem.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2019 14:05, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.