Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Když jsem si rezervovala s manželem jízdenky z Prahy do Liberce dne 24.7.2019 a zpět, to jsme se ještě usmívali, jak píšete na svých stránkách. Cesta tam proběhla v pohodě, ale cesta zpět flixbusem vlastně neproběhla. Na nástupiště Liberec aut. nádraží s odjezdem v 17,50 hodin jsme dorazili asi 35 minut před odjezdem, kdy nám přišla na mobil SMS ža bus bude asi 40-50 minut opožděn. Několik lidí také čekalo na tento spoj, ale žádnou SMS neobdrželo. Když hodinu po plánovaném odjezdu flixbus stále nedorazil, koupili jsme si novou jízdenku do Student agency a odjeli do Prahy. Asi bychom tam stáli doted ...a v 30ti stupňovém vedru. S flixbus již NIKDY VÍCE!!!!
vrácení platby za zpáteční jízdenku Liberec -Praha
|
Tweet |
Práva cestujících, uvedená na stránce https://www.flixbus.cz/prava-cestujicich jsou součástí smluvního závazku uzavřeného mezi dopravcem a spotřebitelkou. Pokud nastaly skutečnosti, které spotřebitelku opravňují k vrácení části jízdného, pak je na základě smluvních povinností dopravce povinen částku vyplatit. Jedná se o situaci, kdy spotřebitelka již měla zakoupenou jízdenku a byla ve smluvním vztahu s dopravcem.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.