Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
- cesta vlakem Praha - Vídeň 26.6. 13:20
- ve vozu bylo celou cestu nedýchatelno, 30 stupňů, nehybný vzduch, stěžovalo si více pasažérů, vesměs cizinci. Venku bylo 33 stupňů, tedy žádná extrémní teplota.
- mám další foto a video, v případě zájmu můžu poslat
(cestovali jsme s dětmi 2.5 roku, 5 měsíců, hrozný zážitek...)
- stěžoval jsem si na místě (průvodčí říkal, že venku je 40 stupňů, tak že máme smůlu)
- stěžoval jsem si na zákaznické lince během cesty (prý mám napsat mail)
- podal jsem reklamaci, která byla po měsíci zamítnuta
- RegioJet po měsíci odmítnul reklamaci s tím, že dle posádky nebyla závada na klimatizaci hlášena
Požaduji omluvu a kompenzaci a zajištění nápravy (styděl jsem se mj. před zahraničními cestujícími).
Cesta v takových podmínkách neodpovídá ani těm nejzákladnějším standardům dopravy.
Jízda vlakem Praha - Vídeň
Uznání pochybení, omluva a finanční kompenzace.
Za podobnou službu bychom nezaplatili ani 1 Kč... Proto žádáme vrácení celého jízdného.
|
Tweet |
Podle čl. 3 odst. 1 Smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. vzniká cestujícím v případě nefunkčního topení/klimatizace nárok na kompenzaci, pokud je nebude možné přesunout do jiného vozu s funkčním topením/klimatizací a budou nuceni cestovat ve voze s nefunkčním topením/klimatizací. Kompenzace činí až do výše 100 % ze zaplacené ceny jízdenky.
S reklamacemi je nutné se písemně obrátit adresu sídla dopravce: RegioJet, a.s., nám.Svobody 17, 602 00 Brno, e-mailem na: reditel@regiojet.cz, telefonicky na čísle: +420 222 222 221 nebo jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.