Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den,
dne 15.7. jsem si u Vás přes internet objednal mobilní telefon (Xiaomi Redmi Note 7 LTE 128GB černá) spolu s aplikací ochranné fólie a základním nastavením telefonu. Při předchozích objednávkách jsem s Vaší společností neměl problém, a proto jsem zaplatil předem kartou online. Při výběru služeb ochranné fólie a nastavení telefonu, jsem byl upozorněn, že může dojít ke zdržení jednoho až dvou dnů, když tedy telefon nebyl druhý ani třetí den k vyzvednutí v alzaboxu, přišlo mi to ještě v pořádku. Nicméně po šesti dnech už mi to bylo divné, zvlášť když u stejného telefonu v nabídce dodání uvádíte, že ho můžete doručit již druhý den. Zavolal jsem proto na zákaznickou linku (neděle 21. 7.), kde je problém a zda mám ještě telefon čekat. Vyslechl jsem si omluvu, že máte nejspíš hodně práce s aplikací fólií apod. a že telefon jistě přijde tento týden. Včera s velkou slávou přišly tři emaily s digitálním předplatným časopisu (bylo zdarma k telefonu), dárkový poukaz za objednávku a informační zpráva, že mobil vyrazil na svou cestu do alzaboxu v Praze 12 (23.7. - 8 dní po objednávce). Předpokládaný termín doručení je v emailu napsán čtvrtek 25.7. tedy deset dní od objednávky. Dříve jsem vždy platil objednávku až při převzetí, které bylo max do dvou dnů. Nevím zda to má něco společného s tím, že tentokrát jsem zaplatil předem a čas dodání už tedy není taková priorita, když peníze jsou na účtu (netvrdím, že to tak je, ale působí to na mě tímto dojmem). Každopádně platit předem u Vás již raději nehodlám a jsem rozčarován z toho, že slibujete, co nemůžete splnit - právě se dívám na Vašich stránkách u tohoto mobilu na "Prodejny a termíny doručení", kde uvádíte nejpozdější termíny za dva dny, alzabox na Praze 12 zítra od 8:00...
Děkuji za pochopení a přeji hezký den
Šmíd Miroslav
Mobilní telefon Xiaomi Redmi Note 7 LTE 128GB černá + aplikace ochranné fólie a nastavení telefonu
Sleva na tuto objednávku (vrácení části peněz, jelikož jsem platil předem plnou částku)
|
Tweet |
Nebylo-li zboží dodáno v ujednaném čase, jedná se o porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího. Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.