Počet nahlášených stížností: | 76 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení,
8.7.2019 jsem doporučeným dopisem žádal o odstranění mých osobních údajů, které zpracováváte, a o zrušení zasílání reklamních materiálů.
Toto moje výslovné a jasně vyjádřené přání nebylo respektováno a opět jsem obdržel po 14 dnech obdržel Vaše reklamní materiály a nabídky.
Opětovně touto formou žádám o odstranění mých osobních údajů, které zpracováváte, v souladu s § 5 odst. 5 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a v souladu s čl. 17 GDPR.
Odstranění mých osobních údajů a zrušení zasílání reklamních materiálů a nabídek.
|
Tweet |
Pokud byl závazek mezi společností a spotřebitelem zrušen, může spotřebitel písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů. Více informací je možné vyhledat také na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.
Vážený pane Kodeši,
Dne 8.7. jste nás informoval, že si nepřejete reklamní materiál. Vašemu požadavku bylo vyhověno, ikdyž nás to velice mrzí. U Vašeho zákaznického čísla proto uvedeme poznámku na zrušení reklamních nabídek.
Mějte prosím pochopení, že všechny písemné nabídky, které se nacházejí již v tiskárně nebo jsou v oběhu nemůžeme zastavit jen pro jednoho zákazníka. Může se tedy stát, že obdržíte ještě některou z našich aktuálních písemných nabídek .
Vymazazání Vašich údajů z evidence bohužel není možné. Určité údaje jsme povinni uchovávat pro potřeby úřadů. Vaše zákaznické číslo bude zablokováno a Vaše údaje nebudou využívány pro reklamní účely.
S pozdravem
zákaznický servis ČMO
Hodnocení: