Společnost


ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD

Počet nahlášených stížností:76
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 27 stížnostech.

#34368Nerespektování žádosti o vyřazení osobních údajů

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

18 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2019, před 5 lety

Václav Obadálek

Znění stížnosti

Vážení,
8.7.2019 jsem doporučeným dopisem žádal o odstranění mých osobních údajů, které zpracováváte, a o zrušení zasílání reklamních materiálů.

Toto moje výslovné a jasně vyjádřené přání nebylo respektováno a opět jsem obdržel po 14 dnech obdržel Vaše reklamní materiály a nabídky.

Opětovně touto formou žádám o odstranění mých osobních údajů, které zpracováváte, v souladu s § 5 odst. 5 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a v souladu s čl. 17 GDPR.


Požadované řešení

Odstranění mých osobních údajů a zrušení zasílání reklamních materiálů a nabídek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2019 09:29, před 5 lety

Pokud byl závazek mezi společností a spotřebitelem zrušen, může spotřebitel písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů. Více informací je možné vyhledat také na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.7.2019 08:24, před 5 lety

Vážený pane Kodeši,

Dne 8.7. jste nás informoval, že si nepřejete reklamní materiál. Vašemu požadavku bylo vyhověno, ikdyž nás to velice mrzí. U Vašeho zákaznického čísla proto uvedeme poznámku na zrušení reklamních nabídek.

Mějte prosím pochopení, že všechny písemné nabídky, které se nacházejí již v tiskárně nebo jsou v oběhu nemůžeme zastavit jen pro jednoho zákazníka. Může se tedy stát, že obdržíte ještě některou z našich aktuálních písemných nabídek .

Vymazazání Vašich údajů z evidence bohužel není možné. Určité údaje jsme povinni uchovávat pro potřeby úřadů. Vaše zákaznické číslo bude zablokováno a Vaše údaje nebudou využívány pro reklamní účely.

S pozdravem

zákaznický servis ČMO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.8.2019 14:25, před 5 lety


Václav Obadálek

Hodnocení: