Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
chtěla bych se s vámi podělit o zážitek z včerejšího nákupu v Tesco Čerčany.
Již před vstupem do obchodu jsou košíky, které asi nikdo neuklízí. Je v nich neuvěřitelný nepořádek, ale hlavně jsou strašně špinavé. Zákazníci je tam přebírají a vybírají si ten nejčistší.
Další šok pak zažijete u výkupu lahví. Tento přístroj, který tam stojí, už asi nenajdete v žádném jiném obchodě. Láhev tam musíte vkládat několikrát, než si stroj usmyslí ji vzít. A když se vám po několika dlouhých minutách povede téměř všechny láhve dostat do útrob tohoto předpotopního výtvoru, objeví se nápis, že je plný a máte volat obsluhu.... Když se konečně někdo ukáže a otevře přístroj, vyjede s vozíkem plným lahví a doveze vozík prázdný, zděšeně zíráte, co ten prázdný vozík obsahuje. Na dně jsou zbytky vylitého obsahu z láhví spolu s etiketami, které jsou rozmáčené a neuvěřitelně vše zapáchá. Pán přede mnou už to nevydržel a obořil se na jednoho zaměstnance, jestli by už ten stroj nemohli vyměnit. Chápu, že on nemůže za to, že tam takový přístroj stojí. Na druhou stranu, je první po ruce, komu si zákazník bude stěžovat. Jeho reakce byla neuvěřitelná. Očekávala bych, že třeba slušně pánovi vysvětlí, že on za to nemůže. Namísto toho na něj spustil, že jestli se mu to nelíbí, může stroj vypnout a ať si láhve vrátí někde jinde. Na to jsem mu slušně a s úsměvem řekla, že pán není jediný kdo si stěžuje, že i já jsem již několikrát upozorňovala na to, že je stroj pomalý a poruchový, ale bez odezvy. Pracovník se otočil na druhou pracovnici a se slovy, že "tady asi dnes poteče krev" odkráčel.
No a pak se dostanete k pokladně. Tam by asi měl být automat na kávu zdarma, protože tu bych si tam v klidu vypila. Otevřené byly dvě pokladny, za kterými seděly dvě důchodkyně, očividně brigádnice, a ačkoliv přede mnou byli dva zákazníci se zcela banálním nákupem - oběma se nákup vešel na pás a ještě jsem tam vkládala v pohodě i já, strávila jsem ve frontě přes 20 minut. Ten zmíněný pracovník od výkupu lahví tam mezi námi, stojícími ve frontách, jezdil s úklidovým vozíkem s neuvěřitelným výrazem ve tváři.
Do obchodu Tesco chodím nakupovat ráda, ale tento je zatím jediný, který mě opravdu začíná odpuzovat. Bohužel, v místě mého bydliště je jediný.
Prosím vás tímto, zda by se do prodejny mohl někdo podívat a učinit nápravu.
Přeji hezký den
Zuzana Brejlová
Kontrola prodejny
|
Tweet |
Po zrušení vyhlášky č. 347/2002 Sb., o hygienických požadavcích na prodej potravin a rozsah vybavení prodejny podle sortimentu prodávaných potravin se dostatečnost zavedených hygienických opatření posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.