Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#3437Neuznaná reklamce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 20 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2014, před 11 lety

Josef Tusinovsky

Znění stížnosti

Dne 16.04 2014 jsem zakoupil v prodejně Tesco Česká Třebová(vyřizoval jsem reklamaci ve Vysokém Mýtě) Tablet MYAUDIO 7040 ,měl jsem ho zhruba měsíc a odešlo mechanické ovládání hlasitosti na tabletu.
Tak jsem ho druhý den vzal na prodejnu Tesco ve Vysokém Mýtě a podal jsem reklamaci. A zhruba po 14 dnech mě přišel nazpět a reklamace nebyla uznána s důvodu : cituji - Vylomené tlačítko volume. Jedná se o mechanické poškození které není způsobeno vadou výrobku ale vnějším zásahem. Při tom jsem do tabletu nezasahoval a nijak s ním nemanipuloval.


Produkt

MYAUDIO 7040,


Požadované řešení

a při uznané reklamce bych pak požadoval vrácení peněz nebo výměna výrobku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2014 10:30, před 11 lety

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající. Je otázkou, jak by soud v případném sporu posoudil, zda tímto odůvodněním prodávající tuto domněnku vyvrátil. Spotřebitel se také může rozhodnout, že si nechá zpracovat znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve jeho prospěch, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 13:11, před 10 lety

Společnost Tesco Stores ČR a.s. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.