Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, tiez sa pripajam k staznosti na majitelku tehoto internetoveho obchodu. Objednavka pod cislom 2015 celkova suma EUR 52,73 t.j. CZ 1,346. Uz je tomu mesiac. Napisala som asi 5 mailou, len na jeden odpovedali, ale stale nic. Uz viac sa neozvali. Je to smutne, ze vobec dostanu takyto ludia svoju stranku, kde mozu okradat druhych.....zvazujem trestne oznamenie. Sama mozno nezmozem nic, ale ked nas bude viacero, snad sa podari zastavit tento obchod ak nebudu jednat ferovo a nevratia aspon peniaze. S pozdravom, Adriana
Objednavka 2015 1x salka, 2x tricko s podtlacou, 1x privesok a ine drobnosti.
Urcite vratit peniaze, pretoze po mesiaci veci objendane uz nemozem dat v praci koleginkam. Mali to byt vacsinou dary + koleginky sme si spolu objednali veci, aby sa neplatilo velke postovne. Teraz musim vratit peniazky aj im.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
paní Gagové byla vrácena platba a to 8.8 2019. Gryc
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.