Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Chtěl bych apelovat na všechny jenž jsou nuceni využívat "služeb" této firmy, aby si nenechali líbit praktiky českých drah, které si zahrávají s poškozením sluchu klientů, při každém zastavení vlaku jsou lidé vystavení nehoráznému pískotu brzd, jenž nejen ČD dlouhodobě nijak neřeší, ale zároveň si za toto nechá ještě zaplatit.
Tohle patří k soudu, je jen otázka času než někdo bude mít sluch poškozen, firma by měla platit za to že takové služby vůbec MUSÍ lidé využívat a měla by mít udělené sankce za zahrávaní si s lidským zdravím!
|
Tweet |
V případě, že se spotřebitel domnívá, že provoz zařízení je příliš hlučný, může se obrátit na krajskou hygienickou stanici, která změří míru hluku.
Pro ten jsou dány přísné limity nařízením vlády č. 272/2011 Sb., Nařízení vlády o ochraně zdraví před nepříznivými účinky hluku a vibrací. Je stanoven limit denního hluku 6:00 do 22:00 40 decibelů, noční hluk 22:00 do 6:00 30 dB. Hluk pocházející ze zpěvu, hudby a řeči má speciální limit 35 dB ve dne a 25 dB v noci. Pro venkovní hluk je stanoven limit o trochu vyšší: 50 dB ve dne a 40 dB v noci.
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.