Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#3438Reklamace (šokován výsledkem)

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2014, před 11 lety

Otto Pilař

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 19.5.2014 jsem zakoupil u CZC.cz s.r.o. herní myš TEROSO GANDIVA.
Hned po zapojení jsem si všiml,že rolovací kolečko vyskakuje z aretace uprostřed k levé straně a velmi silně dře o levou stěnu.
Myš nebyla schopna běžného provozu,natož profesionální hře k čemuž byla předurčena.Okamžitě odpojena.
Myš jsem tedy poslal k reklamaci.
Reklamace proběhla .. dnes mi bylo zboží vráceno.

Vyjádření technika: Rolovaci kolecko nema axialni aretaci do leve strany, pokud se kolecko pri rolovani tlaci prstem do leve strany tak muze drhnout primo umerne
vyvinutemu tlaku na tuto stranu.

Byl jsem šokován v jak žalostném stavu se myš nachází po reklamaci .. "opravě".

Díky zprohýbaným kluzným plochám jsem si zničil zcela novou podložku TESORO AEGIS X3.
Kolečko stále dře o levou stěnu i přes jakousi neodbornou snahu upilovat část skeletu,kterou odnesly sedřením i tlačítka DPI.

Pro představu přikládám odkaz s fotografiemi:

http://files.uloziste.com/742165f83f91c32b/

Myš je ve stavu,kdy má pro mne nulovou hodnotu!

Pilař


Produkt

Myš TESORO GANDIVA H1L 130900549


Požadované řešení

Nedokážu posoudit,zdali se jedná o vadu daného kusu nebo konstrukční vadu série .. každopádně se způsobem vyřízení reklamace nemůžu souhlasit!
Myš nepracuje dobře,natož bezchybně a další nedostatky vznikly při demontáži technikem reklamačního oddělení.

Navrhoval jsem emailem výměnu za jiný typ myšky .. email však zůstal bez kladné odezvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2014 10:25, před 11 lety

Zboží by se mělo hodit k deklarovanému účelu. Pokud to tak není, jedná se o nesplněnou jakost při převzetí. Primárním právem spotřebitele je právo na odstranění vady, lze-li ji odstranit bez zbytečného odkladu. Poté má spotřebitel právo na výměnu, přičemž nelze-li vadu odstranit výměnou, může spotřebitel požadovat odstoupení od kupní smlouvy. Jestliže se v tomto případě jedná o záruční opravu, domníváme se, že nebylo postupováno s odbornou péčí. Zboží by si i po opravě mělo zachovat své estetické vlastnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.6.2014 11:01, před 11 lety

Dobrý den pane Pilaři,

pokud Vám zboží z reklamace dorazilo ve stavu, na který odkazují fotografie, pošlete prosím myš na adresu CZC.CZ, s.r.o., Hviezdoslavova 666, Praha 4, 14900.

Nechám myš vyměnit. Pokud bude po výměně stejný stav, vrátíme Vám peníze.

Děkuji.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací CZC

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.7.2014 15:29, před 11 lety


Otto Pilař

Dobrý den,
chtěl bych velmi poděkovat dTest za službu,kterou zde poskytuje!

Peníze za reklamovanou myšku,již byly připsány na můj účet.

Čekal bych,že tak renomovaná firma,jako je CZC.cz automaticky vrátí i poštovné,což v tomto případě dělá přes 300Kč (koupě,reklamace,vrácení,dobropis) ...
(prosím o reakci dTest)

Vzkázal bych vedení fy CZC.cz,že je pro mě,jako zákazníka absolutně nemyslitelné a nepřípustné jednání,které doprovázelo tuto reklamaci.

Zakoupím zboží .. právem ho reklamuji .. technik autorizovaného servisu zboží naprosto znehodnotí a reklamační oddělení mi nabídne jedinou alternativu a to soudního znalce.Takhle fair play obchod určitě nevypadá!

Shodou okolností v CZC.cz reklamuji souběžně Sluchátka Genius HS-G700V Gaming pod jménem Ivana Pilařová .. RMA číslo RE14025728 pro nefunkčnost jednoho ze sluchadel.
A budu pevně doufat,že se nedostanou do rukou stejného technika!!!

Firma CZC.cz pro mě byla vždy jedničkou nakupování elektroniky na internetu .. tato zkušenost je pro mne velkým zklamáním.

S pozdravem Pilař

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2014 09:08, před 11 lety

Spotřebitel má dle ustanovení § 1923 občanského zákoníku právo na náhradu účelně vynaložených nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo musí být uplatněno u prodávajícího. Spotřebitel by měl výši nákladů doložit podacími lístky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2014 09:46, před 11 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která připojí svůj komentář.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.7.2014 14:26, před 11 lety

Dobrý den,

vystaven dobropis 1614024367. V nejbližších hodinách dorazí na email.

Děkuji.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.7.2014 19:49, před 11 lety


Otto Pilař

Hodnocení:

Komentář: Závěrem,
ještě jednou bych chtěl poděkovat dTestu za způsob, jak předejít např. soudnímu znalci a dojít k rychlému řešení.

Firmě CZC.cz bych popřál, aby nezpůsobilostí technika autorizovaného servisu nepřicházela o spokojené zákazníky, zisk a především dobré jméno.

S pozdravem Pilař

Stížnost uzavírám kladně .. palec nahoru naleží především dTestu.