Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34382SMS s vymáháním pohledávky z jiné společnosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2019, před 5 lety

Eva Kryst-off

Znění stížnosti

Dobrý den, přišla mi dnes SMS:

Dobry den, jmenem veritele Westerfield International AG Vas naposledy vyzyvame k uhrazeni dluhu c.200121 ve vysi 668 Kc. Uhradte jeste dnes tuto castku na ucet 5555533399/0800. Jako variabilni symbol uvedte cislo pripadu 200121.V pripade, ze nemate moznost dluh uhradit najednou, jsme po dohode s veritelem ochotni akceptovat i primerene pravidelne castecne plneni dluhu.Alektum, s.r.o. tel: 270 005 555, e-mail: info@alektumgroup.cz

Nedalo mi to a podívala se na internet. A nic mi to nenašlo, pouze tuhle stránku.


Produkt

Dámske žiletky


Požadované řešení

Ja žádné právě nevím, můžete poradit prosím? Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2019 20:31, před 5 lety

Smlouva mohla být uzavřena ústně v průběhu telefonického rozhovoru. V takovém případě má ale prodávající následně povinnost vydat spotřebitelce alespoň jedno její vyhotovení v textové formě, aby se spotřebitelka mohla seznámit se obsahem smlouvy. Pokud spotřebitelka neměla možnost se seznámit s obsahem smlouvy, mohla by namítat neplatnost této smlouvy, neboť byla prodávajícím uvedena v omyl.

Pokud navíc společnost žádá zaplacení údajného dluhu, jehož splatnost nastala před více než třemi lety, mohla by spotřebitelka namítat promlčení tohoto nároku.

Dále spotřebitelce doporučujeme, aby písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požádala společnost o vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitelka společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat, neboť neexistuje žádný právní důvod, na základě kterého by mohla společnost osobní údaje spotřebitelky zpracovávat (údajný nárok ze smlouvy je již promlčen). Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2019 07:05, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.