Počet nahlášených stížností: | 712 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 23 |
Dobrý den, rád bych se zeptal jestli je právně v pořádku pokud mi autobazar prodal vůz s pneumatikami špatného rozměru než jsou zapsané v technickém průkazu a to i potom, co si naúčtují poplatek tuším že 3000 Kč za přípravu vozu k prodeji ve které je kontrola vozu. Díky tomu nyní musím koupit pneu hned nové jelikož se špatným rozměrem nemohu vůz přihlásit. Děkuji za odpověď
náprava vniklého problému
|
Tweet |
Pokud prodávající nabízel vozidlo včetně pneumatik, jsou tyto pneumatiky považovány za součást vozidla. Pokud věc nevyhovuje požadavkům právních předpisů, je vadná a spotřebitel má právo uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace by spotřebitel mohl v tomto konkrétním případě žádat výměnu součásti věci (pokud byly pneumatiky na vozidle nové) nebo požadovat přiměřenou slevu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážený pane Staňku,
k reklamaci peumatik je potřeba, abyste se dostavil na kteroukoli naši pobočku (po až pá 8.00 – 17.00 hod) sepsat reklamaci, která bude následně posouzena. S sebou prosím nezapomeňte přinést veškeré podklady potřebné pro sepsání reklamace (kupní smlouvu, předávací protokol, 1 doklad totožnosti). Pokud možno, přineste s sebou i servisní zprávu o závadě (závadách), výrazně to urychlí vyřízení reklamace.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.