Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:712
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:23
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#34383Špatné pneumatiky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2019, před 6 lety

Jakub Staněk

Znění stížnosti

Dobrý den, rád bych se zeptal jestli je právně v pořádku pokud mi autobazar prodal vůz s pneumatikami špatného rozměru než jsou zapsané v technickém průkazu a to i potom, co si naúčtují poplatek tuším že 3000 Kč za přípravu vozu k prodeji ve které je kontrola vozu. Díky tomu nyní musím koupit pneu hned nové jelikož se špatným rozměrem nemohu vůz přihlásit. Děkuji za odpověď


Požadované řešení

náprava vniklého problému


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2019 21:45, před 5 lety

Pokud prodávající nabízel vozidlo včetně pneumatik, jsou tyto pneumatiky považovány za součást vozidla. Pokud věc nevyhovuje požadavkům právních předpisů, je vadná a spotřebitel má právo uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace by spotřebitel mohl v tomto konkrétním případě žádat výměnu součásti věci (pokud byly pneumatiky na vozidle nové) nebo požadovat přiměřenou slevu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.8.2019 11:18, před 5 lety

Vážený pane Staňku,
k reklamaci peumatik je potřeba, abyste se dostavil na kteroukoli naši pobočku (po až pá 8.00 – 17.00 hod) sepsat reklamaci, která bude následně posouzena. S sebou prosím nezapomeňte přinést veškeré podklady potřebné pro sepsání reklamace (kupní smlouvu, předávací protokol, 1 doklad totožnosti). Pokud možno, přineste s sebou i servisní zprávu o závadě (závadách), výrazně to urychlí vyřízení reklamace.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2019 05:33, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2019 20:02, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.