Společnost


BAŤA, akciová společnost

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#3439Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2014, před 11 lety

Pavel Skopec

Znění stížnosti

Dne 12.7.2013 jsem si na prodejně BAŤA v Táboře (OD DVOŘÁK) zakoupil pánskou vycházkovou obuv (sandály) o velikosti 42 v prodejní ceně 1199,-Kč. Tuto jsem používal po zbytek roku 2013 již omezeně a poté na jaře 2014 jsem po dalším používání zjistil, že u jedné botě je prasklá podešev, kdy prasklina je v místě největšího namáhání. Při bližším ohledání jsem zjistil i na druhé botě v tomto páru stejnou závadu, která však byla v menším rozsahu. Ihned po zjištění tohoto stavu jsem provedl na uvedené prodejně reklamaci, kdy toto bylo dne 17.5.2014, kde jsem požadoval zrušení kupní smlouvy a vrácení peněz přičemž v zákonné lhůtě dne 5.6.2014 mi bylo písemně sděleno, že cituji: Podešve vyrobeny z PUR materiálu, který má výrazně kratší životnost než jiné materiály a dochází k rychlejšímu opotřebení či prasknutí, čili reklamace byla vyhodnocena jako neoprávněná s tím, že se nejedná o vadu.
Vzhledem k uvedenému podávám tímto stížnost proti uvedenému vyřešení reklamace s tím, že při koupi tohoto zboží jsem nebyl výslovně upozorněn na tuto skutečnost, přičemž kdyby mi byla tato známa, rozhodně bych koupi nerealizoval. Myslím tedy, že se jedná o poškození a klamání spotřebitele. Prosím tedy o vaše laskavé vyjádření k této situaci s návrhy na další možné kroky, kdy k tomuto dále uvádím, že veškeré doklady o tomuto jsou k dispozici a dále uvádím, že toto není v mém případě na této prodejně v Táboře první zamítnutá reklamace. Proto jsem se rozhodl k tomuto kroku.


Produkt

pánská vycházková obuv číslo zboží 8644575 výrobce BAŤA, číslo reklamace 1797574


Požadované řešení

Zrušení kupní smlouvy a vrácení peněz, neboť zjištěná závada je dle mého názoru vadou použitého materiálu a tedy na straně výrobce, není způsobena ze strany spotřebitele, přičemž dále s odkazem na odůvodnění zamítnuté reklamace o případně kratší životnosti použité materiálu, která je výrazně kratší než jiné materiály jsem nebyl při uskutečnění koupi tohoto zboží předem vyrozuměn.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2014 16:01, před 11 lety

Prodávající musí zajistit, aby jím prodávané výrobky byly přímo viditelně a srozumitelně označeny údaji o materiálech použitých v jejích hlavních částech, jde-li o obuv. Pokud je však reklamace zamítnuta a od převzetí zboží již uplynulo více než šest měsíců, je na spotřebiteli, aby prokázal, že se jedná o vadu. Nejsme schopni posoudit, zda materiál ze kterého je obuv vyrobena má opravdu nižší životnost. V tomto ohledu doporučujeme spotřebiteli konzultaci se znalcem. Není-li sjednáno jinak, má být plněno v jakosti obvyklé. Pokud by tento materiál neodpovídal obvyklé jakosti, měl by být spotřebitel informován o jeho specifikách a zvláštní údržbě, je-li třeba. Doporučujeme spotřebiteli, aby si prostudoval návod, zda byl o této skutečnosti informován. Pokud ne společnost by odpovídala za škodu, kterou tím spotřebiteli způsobila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2014 16:38, před 10 lety

Společnost BAŤA, akciová společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.8.2014 16:39, před 10 lety


Pavel Skopec

Hodnocení: