Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#34390Problém s řidičem ve Splitu a OR KODEM

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2019, před 5 lety

Jolana Konecna

Znění stížnosti

zdravím dne 22 .7 ve 12:10 jsem měla cestovala ze Splitu do Zágrebu jízdenku jsem měla zaplacenou číslo rezervace 1047135320 bohužel mně nefungoval internet tak jsem se nemohla dostat Qr kodu řidič busu který jel ze Splitu do Zágřebu byl arogantní a přistup byl velice špatný volala jsem na infolinku že nemám připojení na internet tam mně řekli že stačí říct rezervaci jízdenky 1047135320 tak jsem mu řekla že stačí rezervace jízdenky že jeto zaplaceny byl drzý a abych opustila bus vedle stal autobus byl to cizí dopravce a řidič byl hodný ochotný a že mně sveze do Zadaru zadarmo přístup uplně jiný měli byste svým řidičům ukázat jak se mají chovat. ze Zadaru jsem opět volala na zákaznickou linku a ta mně přebukovala jízdenku ze Zadaru do Brna vše bylo zaplaceno a ujistila mně že stačí jenom náhlásit opět jenom číslo rezervace Qr kod neposlala ale já jsem potřebovala mít jistotu a po zkušenosti ve \Splitu z arogatním řidičem jsem si koupila znovu jízdenku takže jsem zaplatila 520 kun a jestli je Vaše společnost poctivá tak by mně peníze měla vrátit děkuji ...měli byste se zamyslet že nemusí každému v zahraničí fungovat mobil a nebo může se vybít mobil tak cestující má smůlu regiojetu stačí ukázat č. rezervace Jolana


Požadované řešení

bohužel jsem jela z Vaší společnosti poprvé moje vina to nebyla zaplatila jsem jízdenku ze Zadaru do Brna znovu 520 kun byla bych ráda kdybyste mně peníze vrátili doufám že jste dobrá společnost děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2019 11:45, před 5 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. V případě, že by zaměstnanec svou chybou způsobil spotřebiteli škodu, je společnost povinna škodu nahradit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2019 14:03, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.