Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Uvedená společnost bez jakékoliv předchozí komunikace se zákazníkem zaslala tomuto potenciálnímu zákazníkovi (dále je PZ) Smlouvu na dodávku zemního plynu s uvedením veškerých osobních údajů a jiných údajů s identifikací odběrného místa. Zaslaný dokument byl včetně zamítacího dopisu vrácen společnosti písemnou formou - doporučeně. Vše proběhlo v měsíci květnu roku 2019.
V tomto samém měsíci byl potenciální dodavatel kontaktován telefonicky, aby vysvětlil, na základě čeho tyto smluvní dokumenty zaslal a jak získal kontakt na PZ. Bylo mu podáno vysvětlení, že byl PZ zástupcem dodavatele kontaktován telefonicky a že PZ odsouhlasil přechod k tomuto dodavateli.
TOTO JE JEDNOZAČNÁ LEŽ, NEBOŤ NIKDO PZ NEKONTAKTOVAL.
Společnost byla ve stejné hovoru požádána, aby doložila toto tvrzení, k čemuž však doposud nedošlo.
Dále bylo telefonicky sděleno PZ, že pokud Smlouvu podpisem neakceptuje, je tato smlouva neplatná.
Dnešním dnem tj. 25.7.2019 PZ kontaktoval plynárny z důvodu ověření stavu a zjistil, že počínaje datem 1.8.2019 je jeho odběrné místo převedeno na výše uvedenou společnost!
Požaduji vysvětlení, jak k takovému převodu může dojít bez vědomí PZ, bez jediného podpisu na papíře - ať na smlouvě nebo plné moci!?
Jak k tomu mohlo dojít, když dokonce PZ odmítl akceptovat, natož podepsat jakékoliv smluvní dokumenty?
Přístup uvedené společnosti považuji za podvodný a žádám doložení odpovídající dokumentace a okamžité zneplatnění jakékoliv smlouvy.
Poznámka: Dříve platné telefonická spojení již nelze využít, neboť ze strany společnosti nikdo linku neobsluhuje, tj. nelze se dovolat.
PZ aktuálně řeší převod smlouvy se STABIL ENERGY v rámci řádné výpovědi ve smluvním termínu (doba určitá 3 roky) a zjištění, že byl podvodně převeden na jiného dodavatele bez jeho vědomí je pro něj podvodem.
Plyn - GREEN
Přístup uvedené společnosti považuji za podvodný a žádám doložení odpovídající dokumentace, kterou doloží oprávněnost převodu na nového dodavatele.
Žádám o okamžité zneplatnění podvodné smlouvy a písemnou omluvu zaslat PZ.
|
Tweet |
Nebyla-li ze strany spotřebitelky projevena vůle se smlouvou vázat, smlouva vůbec nevznikla, neboť se jedná o zdánlivé právní jednání, ke kterému se nepřihlíží. Jednala-li společnost za spotřebitelku bez toho, aby k tomu měla právní důvod, a spotřebitelce tímto jednáním vznikla škoda, může spotřebitelka žádat náhradu této škody.
Co se nového dodavatele plynu týče, spotřebitelka může smlouvu o dodávkách plynu nebo elektřiny vypovědět bez udání důvodu do 15 dnů od zahájení dodávek.
Nepodaří-li se spor o odstupné vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den paní Lacková,
děkujeme Vám za zaslání zprávy a doufáme, že se nám podaří situaci vysvětlit.
V květnu roku 2019 opravdu probíhaly hovory se zákazníky Stabil Energy s. r. o., které naše společnost chtěla převést k sobě. Zákazníkům, kteří se zasláním smlouvy souhlasili po telefonu byla smlouva zaslaná, v případě, že ji klient nepodepsal bylo voláno znovu a dotazováno z jakého důvodu. Tyto hovory byly monitorované, tudíž jsme schopni doložit jejich pravost.
Naše společnost po zkušenostech se společností Stabil Energy s. r. o. se následně rozhodla odkoupit celý kmen zákazníků a nabídnout jim lepší podmínky.
Všichni klienti společnosti Stabil Energy tedy byly k 1.8.2019 převedení ke společnosti Zelená elektřina s. r. o., přičemž Stabil Energy je povina vystavit konečné vyúčtování.
Kmen zákazníků jsme odkoupili se všemi podmínkami a nastavenými hodnotami, tedy i s informací, který zákazník k jakému datu má akceptovanou výpověď.
Vše tedy zůstává stejné jako u společnosti Stabil Energy s. r. o., se změnou tou, že Vaše vyúčtování dostanete v termínu, a naše infolinka a infoemail jsou dostupné.
Můžete nás kontaktovat na: info@zelena-elektrina.cz , nebo na infolince 566440133, kde jsou zmeškané hovory zpětně dovolávány.
S pozdravem Tým Zelená elektřina s. r. o.
Dobrý den,
to, co uvádíte ve Vaší odpovědi, je jen částečná pravda. Nikdo se zákazníkem telefonicky nehovořil. Chcete-li cokoliv dokázat, pak doložte nahrávkou.
V tuto chvíli je již vše bezpředmětné, neboť smlouva byla v řádném termínu vypovězena ze strany zákazníka a očekáváme bezproblémový převod na jiného dodavatele.
S pozdravem
R. Lacková
Výborně v tom případě nerozumíme, Vašemu komentáři, když máte vše vyřešené. Telefonické hovory jsme povinni dokládat pouze Energetickému regulačnímu úřadu. To k bodu doložení hovoru. Nic méně i kdybychom hovor doložili a vy jste nesouhlasili, což je postup přesně takový, který proběhl, nic by nezabránilo tomu, abychom Vás i tak přepojili k naší společnosti což se také stalo, jelikož v květu, kdy jsme Vás kontaktovali jsem neuvažovali o koupi společnosti, poté jsem již začali o koupi uvažovat a nakonec i společnost stabil energy koupili. Situaci jsme Vám již vysvětlili, pokavaď postupu stále nerozumíte, kontaktujte nás na naší infolince, kde Vám to kolega telefonicky vysvětlí. Nic méně hovory v květnu - nesouhlas s uzavřením smlouvy - a následné připojení spolu vůbec nesouvisí a jsou to dva naprosto odlišné postupy.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.