Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na poštu v Zaječí jsem nesla tržbu přes 19 tisíc s vyplněnou složenkou. Po 3 dnech se mě ozvala firma, že jim bylo posláno o 1000,-méně a slečna na poště to zamítla, že ona to ze svého platit nebude. Jak mám postupovat?
Okradani zákazníka
Vrácení částky
|
Tweet |
Pokud adresát očekává peněžní částku zaslanou prostřednictvím poštovní poukázky a tato částka mu nebyla v pořádku doručena, může být na kterékoli poště v ČR po předložení podacího lístku bezplatně zahájena reklamace.
Reklamace musí být vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění. Pokud Česká pošta nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Z tohoto důvodu je nutné se stížností obrátit přímo na Českou poštu.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.