Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
4.7. 2019 Jsem volal firmě o2 a žádal o překládku Inter. Připojení na jinou adresu, kam se momentálně stěhuji. Byl jsem ujištěn, že je vše v pořádku a Paní na lince mě ujistovala, že má vše v pořádku napsané. Po dvou dnech mi přišel první email, že potvrzuji adresu, která byla ale úplně jiná, než jsem já původně diktoval. Po dalším telefonátu na linku jsem hovořil s Panem, který si mi omluvil. Znovu si opsal adresu a řekl mi, že pro tento moment bohužel jinou adresu nemůže napsat protože se musí reklamovat ta špatná s tím, že si novou (správnou) napíše a že mě bude buď tento den nebo druhý den kontaktovat z o2. Po třech dnech čekání jsem musel opět volat na linku o2, kde mi Paní řekla, že si nikdo nic nepoznamenal a že to někdo "zmršil". Znova tedy napsala adresu s tím, že popožene celý proces. Přešlo pár dnů a přišel mi další email s tím, že je potvrzena návštěva technika na další týden, což se mi samozřejmě nelíbilo, tak jsem volal znova na o2. Tentokrát mi to vzala vcelku inteligentní slečna a snažila se najít nějaký dřívější termín. Nicméně ho nenašla. Tudíž mi řekla, že bohužel nic nenašla a že kdyby náhodou se něco uvolnilo, že mi dá vědět. Druhý den přišel opět email s tím, že návštěva technika je stanovena na 22.7. 2019 a já už konečně myslel, že bude pokoj. Ráno, ten den mě napadlo se podívat do aplikace mojeo2 jestli je opravdu vše v pořádku a byl jsem v úžasu, když v aplikaci mi napsalo o2, že nebyla potvrzena návštěva technika. Opět jsem tedy volal do o2 aby mě někdo vysvětlil, jak je možné, že nejsou po dvou a půl skoro trech týdnech schopni mi převést internet na jinou adresu. Paní mi dala nový termín návštěvy technika na 23.7. 2019 s tím, že přijde od 13:00 do 15:00 a s tím přišel i email, který to potvrzovat. Celý den čekáme a dnes je 26.7. 2019 a stále nemam internet na nové adrese.
Ještě jedna věc. 22.7. 2019 jsem při telefonátu s paní na o2 lince požadoval sepsání stížnosti pod číslem OCS2Y2L. Kdy jsem byl ujištěn, že mi budou volat z reklamačního z o2. Ten den mi akorát přišel email, že se mě snažili kontaktovat i přesto, že jsem čekal celý den na mobilu a nikdo od o2 nevolal.
OMS-8149279 dodatek smlouvy o překladce internetového připojení.
Nejlepší by bylo celou smlouvu zrušit. Ale případná sleva na tento měsíc, popřípadě na další pokud by trval tento proces déle by nebyla od věci.
|
Tweet |
Pokud se společnost zavázala, že zprovozní službu v určitém termínu, je povinna svému závazku dostát. Neučinila-li tak, porušila tím svou smluvní povinnost a odpovídá za škodu, kterou tím způsobila. Pokud stěžovatel prokáže, že mu byla způsobena škoda a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti, může stěžovatel žádat náhradu této škody.
Pěkný den,
velmi se za vzniklé potíže omlouváme. V tuto chvíli již naši specialisté a to jak ze specializovaného oddělení a dále oddělení reklamací a stížností situaci prověřují. Kontaktovat s vyřešením vás budou v následujících dnech.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme stěžovatele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Stěžovatel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.