Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#34394Překládka internetového připojení na jinou adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2019, před 5 lety

Daniel Kolář

Znění stížnosti

4.7. 2019 Jsem volal firmě o2 a žádal o překládku Inter. Připojení na jinou adresu, kam se momentálně stěhuji. Byl jsem ujištěn, že je vše v pořádku a Paní na lince mě ujistovala, že má vše v pořádku napsané. Po dvou dnech mi přišel první email, že potvrzuji adresu, která byla ale úplně jiná, než jsem já původně diktoval. Po dalším telefonátu na linku jsem hovořil s Panem, který si mi omluvil. Znovu si opsal adresu a řekl mi, že pro tento moment bohužel jinou adresu nemůže napsat protože se musí reklamovat ta špatná s tím, že si novou (správnou) napíše a že mě bude buď tento den nebo druhý den kontaktovat z o2. Po třech dnech čekání jsem musel opět volat na linku o2, kde mi Paní řekla, že si nikdo nic nepoznamenal a že to někdo "zmršil". Znova tedy napsala adresu s tím, že popožene celý proces. Přešlo pár dnů a přišel mi další email s tím, že je potvrzena návštěva technika na další týden, což se mi samozřejmě nelíbilo, tak jsem volal znova na o2. Tentokrát mi to vzala vcelku inteligentní slečna a snažila se najít nějaký dřívější termín. Nicméně ho nenašla. Tudíž mi řekla, že bohužel nic nenašla a že kdyby náhodou se něco uvolnilo, že mi dá vědět. Druhý den přišel opět email s tím, že návštěva technika je stanovena na 22.7. 2019 a já už konečně myslel, že bude pokoj. Ráno, ten den mě napadlo se podívat do aplikace mojeo2 jestli je opravdu vše v pořádku a byl jsem v úžasu, když v aplikaci mi napsalo o2, že nebyla potvrzena návštěva technika. Opět jsem tedy volal do o2 aby mě někdo vysvětlil, jak je možné, že nejsou po dvou a půl skoro trech týdnech schopni mi převést internet na jinou adresu. Paní mi dala nový termín návštěvy technika na 23.7. 2019 s tím, že přijde od 13:00 do 15:00 a s tím přišel i email, který to potvrzovat. Celý den čekáme a dnes je 26.7. 2019 a stále nemam internet na nové adrese.
Ještě jedna věc. 22.7. 2019 jsem při telefonátu s paní na o2 lince požadoval sepsání stížnosti pod číslem OCS2Y2L. Kdy jsem byl ujištěn, že mi budou volat z reklamačního z o2. Ten den mi akorát přišel email, že se mě snažili kontaktovat i přesto, že jsem čekal celý den na mobilu a nikdo od o2 nevolal.


Produkt

OMS-8149279 dodatek smlouvy o překladce internetového připojení.


Požadované řešení

Nejlepší by bylo celou smlouvu zrušit. Ale případná sleva na tento měsíc, popřípadě na další pokud by trval tento proces déle by nebyla od věci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2019 09:03, před 5 lety

Pokud se společnost zavázala, že zprovozní službu v určitém termínu, je povinna svému závazku dostát. Neučinila-li tak, porušila tím svou smluvní povinnost a odpovídá za škodu, kterou tím způsobila. Pokud stěžovatel prokáže, že mu byla způsobena škoda a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti, může stěžovatel žádat náhradu této škody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.7.2019 12:48, před 5 lety

Pěkný den,
velmi se za vzniklé potíže omlouváme. V tuto chvíli již naši specialisté a to jak ze specializovaného oddělení a dále oddělení reklamací a stížností situaci prověřují. Kontaktovat s vyřešením vás budou v následujících dnech.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2019 17:50, před 5 lety

Žádáme stěžovatele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2019 08:25, před 5 lety

Stěžovatel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.