Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dňa 21.07.2019 som prevzala zásielku od poštárky, ktorú mi odovzdala ako obyčajnú. To ma veľmi zarazilo. Keď som otvorila obálku neverila som vlastným očiam. Tovar, ktorý som i objednala maj mať iný vzhľad a nie taký aký mi bol zaslaný. Obuv nezodpovedá obrázku, ktorý bol pri objednávke tovaru a ešte k tomu mi je to úzke a nemôžem to obuť. Písala som hneď o odstúpenie od zmluvy a vrátenie tovaru, ale žiaľ dodávateľ nemá toľko slušnosti aby odpovedal alebo je to ďalší podvod, ktorý sa praktikuje na nás?A znova sme naleteli podvodníkom. Helena
Tovar nezodpovedá predlohe. Je mi to úzke a neobujem to.
Žiadam zaslať späť 18,79 euro na môj účet, ktorý som uviedla pri vyplnení dotazníka, kde som uviedla aj moje číslo bankového spojenia. Žiada o zaslanie adresy, kde mám odoslať tovar. Foto je v tomto prípade neopodstatnené vzhľadom k tomu, že som to ani len neobula. Iba skúšala a nie je mi to dobré.
|
Tweet |
Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
ve Vaší objednávce č. 1100324606 je zboží, které je skladem u dodavatele a jeho obvyklá doba dodání trvá 10-60 kalendářních dnů ode dne odeslání, protože jsou zásilky odesílány přímo ze zahraničí.
Vaše objednávka byla expedována dne 25.6..2019. Mezní datum doručení uplyne dne 22.3.2019
Pokud máte k objednávce další dotaz, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Kontaktovat nás můžete zde: https://postovnezdarma.cz/helpdesk/ nebo na telefonním čísle +420 374 445 974. Zavolat nám můžete po-pá mezi 9-16 hod.
Hezký den
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý deň, prečítala som si Vašu odpoveď a žiadam o zaslanie adresy, kde mám odoslať ten tovar, ktorý nespĺňa účel a odstúpila som od zmluvy. Keď k Vám telefonujem číslo je nedostupné, tak ako to je?Prečo neuznávate reklamácie a dávate si čas aby Vám prešla lehota vybavenia a radíte aby sa zákazník obrátil na Českú obchodnú inšpekciu. Tu je dôkaz o tom, že robíte podvody. Alebo sa mýlim????????? Budem rada keď si nebudeme iba písať, ale budme konať. Žiadam o zaslanie adresy POŠTOVNÉ ZDARMA, spoločnosti Ateli, s.r.o. Helena Uhlířová
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den,
poprosíme Vás o vrácení zboží na adresu:
Ateli, s.r.o.
P.O.BOX 324
830 00 Bratislava 3
Jako adresáta uveďte, prosím, pouze firmu Ateli s.r.o.
K zásilce nám prosím napište číslo objednávky, jak si přejete reklamaci řešit, a z jakého důvodu nám zboží vracíte.
Balíček nezasílejte na dobírku. Nejlepší je balíček zaslat doporučeně, budete mít od zásilky doklad.
Reklamace je řešena v zákonné lhůtě do 30 dnů od přijetí požadavku.
Děkujeme Vám.
Hezký den přeje
Martina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý deň, reagujem na vyjadrenie zo dňa 08.08.2019 20:11.
Zásielku som zaslala doporučene na uvedenú adresu, ktorú ste mi poslali:
Ateli, s.r.o.
P.O.BOX 324
830 00 Bratislava 3 , dňa 31.07. 2019 pod podacím číslom : RE765348301SK.
Adresu na zaslanie tovaru som obdržala meilom. Neviem čo Vám nie je jasné , ide o to vrátiť finančné prostriedky na môj účet, ktorý som Vám doručila písomne aj v uvedenej zásielke. Helena Uhlířová
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby věc mohla být urychleně vyřešena.
reklamace řešíme v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 30 dní od přijetí požadavku. Uděláme vše proto, abychom reklamaci vyřídili, co nejdříve to bude možné.
Hezký den přeje
Koubová K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.