Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#34397Otravné smsky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

36 minut 14 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2019, před 5 lety

Jozef Fidek

Znění stížnosti

Dne 19.6.jsem dostal smsku na mobil o nedoručení balíku. Ten jsem obratem vyzvednul a od té doby dostávám při každém přihlášení mobilu do sítě stejnou smsku o nedoručení balíku. Číslo zásilky je DR9873409775C. Pevně doufám, že touto cestou se povede smsku zrušit, protože ani stížnost u vedoucí pošty Písecká Plzeň situaci nevyřešila.


Požadované řešení

Zrušit zasílání smsky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2019 09:40, před 5 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.