Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
dne 24.7. jsem v prodejně Penny 17.listopadu ve Staré Boleslavi koupila Gurmet Perla. Na zboží byla cena 29,90 a u pokladny jsem platila 39,90, když jsem chtěla správnou cenu, tak pani Z.V. viz referenční údaj mi řekla, že to nejde a musím zboží vrátit. Trvala jsem na ceně a řekla, že si deset minut počkám.Byla velice nepříjemná, ani jednou se na mne nepodívala a skutečně mě to nechala vychutnat. Myslím, že takové prodavačky už by u nás v prodejnách být neměly. Zkuste ji poslat do Německa, aby viděla jak se přistupuje tam k zákazníkům.
Lafková M.
kapsičky pro kočky Gurmet Perla
Nechci nic jen poukázat na to, že se u nás stále v dosti případech přistupuje k zákazníkovi nepřijatelně a myslím.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.