Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Očekávám zásilku, dnes měla být podle avizace PPl doručena mezi 8-10h ráno. Vzhledem k tomu, že zítra ráno odjíždím na dovolenou a v zásilce jsou zavařené konzervy, volala jsem ještě včera večer na info-linku a ujišťovala se, zda bude zásilka doručena. Byla jsem ujištěna, že ano.
Ráno již v 7:30 jsem začala venku nakládat auto a čekala na PPL. K mému velkému překvapení již v 8:07 přišel e-mail, že se PPL pokusila zásilku doručit, ale že nikdo nebyl přítomen.
Volala jsem řidiči, ten mi začal tvrdit, že zásilku má v autě nějaký kolega a že mi sám zavolá zpět, neboť kolega nemá přímo telefon - spojení možné pouze přes dispečink. Od té doby jsem řidiče zkoušela volat 10x - telefon mi již nezvedá vůbec. PPL nedorazila, nekomunikuje. Na domě mám číslo popisné, nelze to minout.
Jedná se o opakovaný případ - s PPL máme ze všech zásilkových společností nejhorší zkušenosti i z toho důvodu jsem večer volala na infolinku, aby vše klaplo.
číslo zásilky: 41051069326
Okamžitě doručit zásilku! Komunikovat, nést zodpovědnost a nevymýšlet si. Když jsem někde nebyl, nemohu psát, že jsem tam byl a ještě hodit na druhou stranu, že nebyla doma!!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.