Společnost


Alektum, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

91%
9%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#34402Nedodané zboží a neoprávněné požadování úhrady

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2019, před 5 lety

Jiří Hladík

Znění stížnosti

Dobrý den.
Řeším situaci za moji maminku(ročník 1939),kdy na korenspondeční
adresu začaly docházet upomínky od společnosti Alektum Group ohledné údajného dluhu za zboží od společnosti Step By Step Bamboo X3.Maminka si od této společnosti nic neobjednala a rovněž jí od této společnosti nic nedošlo.V ,,Upozorněních je uváděno", že zboží mělo být dodáno od výše uvedené společnosti a v ,,uznání dluhu "je zase, že by měla uznat dluh vůči věřiteli Mylando AG.
V dopisech je uváděno, že mělo dojít nějaké zboží v hodnotě 149.-Kč a , že současný dluh s penálem činí 573,59.-Kč.
Vzhledem k tomu, že došel první dopis tohoto typu od výše uvedené společnosti( alektum), píši nyní vám a hodlám oslovit i výše uvedenou společnost včetně společností Mylando a Step By Step(pokud tedy zjistím jejich adresy.


Produkt

nezjištěno o co se mělo jednat


Požadované řešení

Doložení o doručení zboží a v případě, že není, ukončení zasílání těchto ,,upozornění" včetně zasílání nevyžádané pošty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2019 10:42, před 5 lety

Pokud společnost žádá zaplacení údajného dluhu, musí prokázat, že k tomu má právní důvod. Spotřebiteli doporučujeme vyzvat společnost, aby mu doložila uzavření smlouvy, a aby dále prokázala, že zboží kupujícímu skutečně doručila. Pokud společnost zboží nedodala nebo pokud dokonce nebyla kupní smlouva uzavřena, není společnost oprávněna žádat zaplacení údajného dluhu.

Pokud je po spotřebiteli vymáhána částka subjektem, který není jeho původním smluvním partnerem, měla by mu společnost prokázat na základě jakého právní titulu po něm částku požaduje. Pokud došlo k postoupení pohledávky od určité společnosti, měla by společnost vydat společnosti ALEKTUM INKASSO, s.r.o. doklady o pohledávce, které jsou nutné k jejímu uplatnění. Tedy zejména doklad prokazující právní titul vzniku nároku na úhradu pohledávky - uzavření kupní smlouvy. Spotřebitel může společnost informovat, že v případě prokázání právního titulu k úhradě pohledávky je ochoten svůj dluh splatit, v opačném případě, ať se společnost obrátí na soud, kde bude muset jako žalobce prokázat, že jí svědčí právo na úhradu předmětné pohledávky, v případě, kdy si je spotřebitel jistý neexistencí smlouvy nebo nedodáním zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.7.2019 12:21, před 5 lety

Doplňte číslo případu, jelikož bez něj není možné věc řešit dál.

Alektum, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2019 17:45, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2019 08:26, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.