Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes mi měla být doručena expresní zásilka. Ta mi nejenže nebyla doručena, ale nikdo tu ani nezvonil a ve schránce nemám ani žádný lísteček o neúspěšném doručení. Z těchto důvodů jsem zavolala na infolinku, kde jsem získala tel. číslo na Depo Horní Počernice. Po položení dotazu a seznámení s mou situací jsem se setkala s takovým nepatřičným přístupem, který jsem ještě nikde nezažila. Paní, která telefon zvedla, mi dokola tvrdila, že doručovatel na mé adrese byl a že zvonil. Podotýkám, že jsem doma od rána a nikdo tu nezvonil. Zvonek funguje, zkoušela jsem ho totiž včera a pro jistotu i dnes. Pokud je mi známo, Česká pošta by mi minimálně měla po údajném neúspěšném zazvonění nechat lístek ve schránce, ovšem to se nestalo.
Nicméně zmíněná paní mi neustále opakovala, že tady doručovatel byl a že to lze zkontrolovat na jeho GPS. To ovšem neznamená, že na mé adrese zvonil a pokoušel se balíček doručit, jinak bych měla alespoň ten lístek o neúspěšném doručení, že? Ještě je třeba zmínit, že zmíněná paní na uvedeném telefonu byla velmi arogantní, zvyšovala na mě hlas a navíc mi doslova "třískla" s telefonem.
Expresní zásilka
Pokud pracovníci České pošty nejsou schopni zásilku, za jejíž doručení požaduje Čp 160 Kč, doručit, takovou službu by neměla nabízet. Služeb České pošty využívám naposledy.
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman