Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, zaregistroval jsem svůj účet u této společnosti. Společnost automaticky strhává peníze z účtu. Členství jsem měl zaplacené do 23. 6. 2018. Poté mi společnost chtěla strhnout peníze na další tři měsíce. Díky změně platební karty se jim to nepodařilo. Nyní mi jde o to okamžitě zrušit mé prémiové členství a ukončit a zrušit smlouvu mezi mnou a Academic Singles.Psal jsem kvůli tomu několik emailů na uvedené kontakty zakaznickyservis@academic-singles.cz, collections@be2.com. Vždy mi přijde pouze automaticky generovaná odpověď která nereaguje na moji snahu o zrušení členství a smlouvy. Zaplacením z nové karty by se společnost opět dostala na můj účet a mohla si strhávat peníze, což nechci. Jsem ochoten společnosti doplatit poměrnou částku za překročení doby, kdy jsem byl na jejich službě registrován (půjde o pár dní, protože profil byl společností zablokován). Děkuji vám za reakci.
Okamžité zrušení mého prémiového členství a ukončení a zrušení smlouvy mezi mnou a Academic Singles. K obojímu chci dostat písemné potvrzení od této společnosti.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelovi přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebitelovi brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že byl smluvní vztah ukončen.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.