Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
od 5/19 mám zřížzený mobilní interenet na své adrese a jsme velmi nespokojená.
1 měsíc jsem dokola řešila, že musím modem stále restartovat a z mnoha hovrů s Vaším IT hepl deskem jsem rozhodně neměla pocit, že mají zájem problém vyřešit - spíš jsem měla dojem, že to není jejich problém, protože oni jsou jen zaměstnanci.
Řešením bylo reklamace Routeru.
Po měsíci, kdy složba na zapůjčený router perfektně fungovala jsem dostala zpátky ten svůj původní. Krom toho, že bylo u reklamačního protokolu nepsáno, že závada se neprojevila, byl jen přeinstalován software.
Od té doby je problém stejný, 6x denně musím router vypnout a zapnout.
Na Help desku jsme byla informována o tom, že je potřeba provést znovu reklamaci.
Protože vím, z první reklamace, že výměna routeru není tak snadná, často na prodejně není dostupný, pokoušela jsem se výměnu předem dohodnout na prodejnu v Čestlicích - to prý není možné.
Přestože do Prahy jezdím jen jednou týden, absolvovala jsem cestu pro výměnu routeru. Tato se nepodařila, na Chodově aní v Čestlicích nebyl požadovaný router dostupný.
Není možné abych jezdíla do Prahy častěji, mám dvě malé děti. Internet pro svoji práci potřebuji a jsme opravdu zklamaná z Vašich služeb a nemožnosti dotáhnout celou akci do konce.
Modem S/N 3189046002093, mobilní internet
S ohledem na to, že není možné dohodnout výměnu, byla bych ráda, aby výměna proběhla pomocí kurýra na mé adrese.
|
Tweet |
Zařízení lze reklamovat, a to pokud nesplňuje jakost při převzetí. Ustanovení § 2161 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, stanovuje, že zboží musí odpovídat určité jakosti, tedy musí mít ujednané a deklarované vlastnosti, musí být způsobilé k účelu, k němuž se obvykle používá nebo který prodejce uvádí.
Pokud tomu tak není, má spotřebitel práva z vadného plnění z důvodu nesplnění jakosti při převzetí podle ustanovení § 2169 odst. 1 občanského zákoníku. Primárně má nárok na opravu zboží případně výměnu věci, nebo její součásti za novou. Teprve v případe, že pro prodávajícího nebude možné takto vadu odstranit, pak na odstoupení od smlouvy, tedy i vrácení peněz.
Prodávající je povinen vyřídit reklamaci nejpozději ve lhůtě 30 dní ode dne uplatnění, pokud se nedohodne se spotřebitelem na lhůtě delší.
Hezký den,
je mi líto, že se i po provedené reklamaci nepodařilo odhalit potíže.
Zařízení, které nabízíme do zápůjčky není vždy na všech prodejnách dostupné a není automatické, proto Vám nelze zařízení zaslat poštou.
Doporučuji, abyste modem znovu dala do reklamace, poslala nám do emailu číslo reklamačního protokolu a řešení si ohlídáme.Číslo reklamačního protokolu stačí zaslat spolu s odkazem na tento dTest na info@o2guru.cz. Reklamaci zařízení nemusíte provádět přímo vy, ale můžete tím pověřit svoji rodinu, či známé.
Ve chvíli, kdy není na prodejně dostupný zápůjční modem, máte možnost se s kolegy na prodejně domluvit na vyřešení poplatků po dobu reklamace. Bohužel v současné chvíli nemáme volné modemy k zapůjčení, které Vám můžeme poskytnout.
S přáním hezkého dne
Monika Večerková
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
bohužel v současné době není nikdo další, kdo by to za mne mohl vyřídit.
Už druhý týden jezdím na prodejny (Chodov, Čestlice) kde se pokouším dát reklamovat modem, potřebuji ale na výměnu jiný. Pro svoji práci Internet potřebuji a lepší 7x restartovat modem, než nemít internet.
Vaše zpráva a návrh řešení mi nic nepomohl, jen je prostě třeba znovu a znovu jezdit na prodejnu.
Prodejna O2 v Hypernově Čestlice mi právě oznámila, že ač mají mít k disopozici cca 6-7 modemů, zákazníci jim jich 5 nevrátili, takže disponují jedním až dvěma modemy (mobilní modem na SIM).
Zdá se že proces který se týká této problematiky trochu vázne.
Bohužel není v mých silách dojízdět po celé praze pro modem.
Prosím o informaci, jestli a jakým způsobem mohu od smlouvy odstoupit a zda mi budou vráceny peníze za nefunkční modem.
S pozdravem
PetRa Velíková
Bohužel za dané situace nevzniklo spotřebitelce ze zákona právo na odstoupení od smlouvy. To vzniká při třetí reklamaci, kdy dvě předchozí (uznané) pro tutéž byly řešeny opravou, nebo při reklamaci tří vad současně. Problém by měl být vyřešen v rámci reklamace, avšak společnost k tomu musí poskytnout dostatečnou součinnost.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den,
tato situace má nyní pouze jedno řešení a to je reklamace modemu, kterou Vám umožňujeme. Možnost zapůjčení modemu je pouze ve chvíli, kdy je dostupný, nejedná se o podmínku při podání zařízení do reklamace.
Jakmile to tedy půjde, doporučuji se na prodejnu dostavit a modem reklamovat. Po dobu reklamace máte nárok na úpravu ceny, než se zařízení z reklamace vrátí a nebude k dispozici náhradní modem. Doporučuji se s konkrétní prodejnou jedině domluvit, aby Vám modem odložila, abyste nemusela být bez připojení, když internet potřebujete k práci z domu.
Odstoupení od smlouvy se řídí Všeobecnými obchodními podmínkami a nelze odstoupit bez výpovědní lhůty a doplatku závazku, když smlouva trvá. Vrácení peněz za modem je až ve chvíli, kdy je modem neopravitelný nebo splňuje náležitosti, které uvedl dTest.
S pozdravem
Monika Večerková
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
protože na pobočkách O2 nebyl dostupný Router pro výměnu po dobu reklamace, podařilo se mi na pobočce Chodov dohodnout, že si po dobu reklamace zakoupím další router za plnou cenu. S tím, že ho prodejna ode mne zase po reklamaci odkoupí, bude li nepoškozen.
To vše se stalo 29.7.2019. reklamace číslo 19600456/19O.
už je to tedy více než měsíc a já nemám z Chodova žádnou odpověď - bohužel se na pobočku nedá zavolat.
Poradíte mi jak mám postupovat?
Děkuji
Dobrý den,
dle informací z podané reklamace Vám byla zaslaná zpráva na Váš mobilní telefon s tím, že zařízení je neopravitelné a máte nárok na odstoupení od kupní smlouvy modemu (vrácení peněz).
Doporučuji se tedy dostavit na danou prodejnu, kde se situace s modemy může vyřešit.
S pozdravem
Monika Večerková
Guru pro Social Media, O2
Ok, žádnou zprávu jsem ale nedostala :( děkuji
Hezký den,
SMS Vám byla odesílána na číslo, které jste uvedla v reklamačním protokolu a to dne 30.8. dopoledne. Je mi líto, pokud Vám daná SMS tento den nepřišla a omlouváme se. Věřím však, že díky informacím, které jsem Vám zde uvedla bude reklamace kompletně uzavřena.
S pozdravem
Monika Večerková
Guru pro Social Media, O2
Stížnost tedy přeřazujeme zpět na spotřebitelku, aby zde mohla případně informovat o výsledku.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.