Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#34423Kvalita služby Mobilní internet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2019, před 5 lety

Petra Velíková

Znění stížnosti

Dobrý den,
od 5/19 mám zřížzený mobilní interenet na své adrese a jsme velmi nespokojená.
1 měsíc jsem dokola řešila, že musím modem stále restartovat a z mnoha hovrů s Vaším IT hepl deskem jsem rozhodně neměla pocit, že mají zájem problém vyřešit - spíš jsem měla dojem, že to není jejich problém, protože oni jsou jen zaměstnanci.
Řešením bylo reklamace Routeru.
Po měsíci, kdy složba na zapůjčený router perfektně fungovala jsem dostala zpátky ten svůj původní. Krom toho, že bylo u reklamačního protokolu nepsáno, že závada se neprojevila, byl jen přeinstalován software.
Od té doby je problém stejný, 6x denně musím router vypnout a zapnout.
Na Help desku jsme byla informována o tom, že je potřeba provést znovu reklamaci.
Protože vím, z první reklamace, že výměna routeru není tak snadná, často na prodejně není dostupný, pokoušela jsem se výměnu předem dohodnout na prodejnu v Čestlicích - to prý není možné.
Přestože do Prahy jezdím jen jednou týden, absolvovala jsem cestu pro výměnu routeru. Tato se nepodařila, na Chodově aní v Čestlicích nebyl požadovaný router dostupný.
Není možné abych jezdíla do Prahy častěji, mám dvě malé děti. Internet pro svoji práci potřebuji a jsme opravdu zklamaná z Vašich služeb a nemožnosti dotáhnout celou akci do konce.


Produkt

Modem S/N 3189046002093, mobilní internet


Požadované řešení

S ohledem na to, že není možné dohodnout výměnu, byla bych ráda, aby výměna proběhla pomocí kurýra na mé adrese.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2019 09:18, před 5 lety

Zařízení lze reklamovat, a to pokud nesplňuje jakost při převzetí. Ustanovení § 2161 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, stanovuje, že zboží musí odpovídat určité jakosti, tedy musí mít ujednané a deklarované vlastnosti, musí být způsobilé k účelu, k němuž se obvykle používá nebo který prodejce uvádí.

Pokud tomu tak není, má spotřebitel práva z vadného plnění z důvodu nesplnění jakosti při převzetí podle ustanovení § 2169 odst. 1 občanského zákoníku. Primárně má nárok na opravu zboží případně výměnu věci, nebo její součásti za novou. Teprve v případe, že pro prodávajícího nebude možné takto vadu odstranit, pak na odstoupení od smlouvy, tedy i vrácení peněz.

Prodávající je povinen vyřídit reklamaci nejpozději ve lhůtě 30 dní ode dne uplatnění, pokud se nedohodne se spotřebitelem na lhůtě delší.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.7.2019 10:55, před 5 lety

Hezký den,

je mi líto, že se i po provedené reklamaci nepodařilo odhalit potíže.
Zařízení, které nabízíme do zápůjčky není vždy na všech prodejnách dostupné a není automatické, proto Vám nelze zařízení zaslat poštou.
Doporučuji, abyste modem znovu dala do reklamace, poslala nám do emailu číslo reklamačního protokolu a řešení si ohlídáme.Číslo reklamačního protokolu stačí zaslat spolu s odkazem na tento dTest na info@o2guru.cz. Reklamaci zařízení nemusíte provádět přímo vy, ale můžete tím pověřit svoji rodinu, či známé.
Ve chvíli, kdy není na prodejně dostupný zápůjční modem, máte možnost se s kolegy na prodejně domluvit na vyřešení poplatků po dobu reklamace. Bohužel v současné chvíli nemáme volné modemy k zapůjčení, které Vám můžeme poskytnout.

S přáním hezkého dne

Monika Večerková
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.7.2019 12:09, před 5 lety


Petra Velíková

Dobrý den,
bohužel v současné době není nikdo další, kdo by to za mne mohl vyřídit.
Už druhý týden jezdím na prodejny (Chodov, Čestlice) kde se pokouším dát reklamovat modem, potřebuji ale na výměnu jiný. Pro svoji práci Internet potřebuji a lepší 7x restartovat modem, než nemít internet.
Vaše zpráva a návrh řešení mi nic nepomohl, jen je prostě třeba znovu a znovu jezdit na prodejnu.
Prodejna O2 v Hypernově Čestlice mi právě oznámila, že ač mají mít k disopozici cca 6-7 modemů, zákazníci jim jich 5 nevrátili, takže disponují jedním až dvěma modemy (mobilní modem na SIM).
Zdá se že proces který se týká této problematiky trochu vázne.
Bohužel není v mých silách dojízdět po celé praze pro modem.
Prosím o informaci, jestli a jakým způsobem mohu od smlouvy odstoupit a zda mi budou vráceny peníze za nefunkční modem.
S pozdravem
PetRa Velíková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2019 16:02, před 5 lety

Bohužel za dané situace nevzniklo spotřebitelce ze zákona právo na odstoupení od smlouvy. To vzniká při třetí reklamaci, kdy dvě předchozí (uznané) pro tutéž byly řešeny opravou, nebo při reklamaci tří vad současně. Problém by měl být vyřešen v rámci reklamace, avšak společnost k tomu musí poskytnout dostatečnou součinnost.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.7.2019 07:34, před 5 lety

Dobrý den,

tato situace má nyní pouze jedno řešení a to je reklamace modemu, kterou Vám umožňujeme. Možnost zapůjčení modemu je pouze ve chvíli, kdy je dostupný, nejedná se o podmínku při podání zařízení do reklamace.
Jakmile to tedy půjde, doporučuji se na prodejnu dostavit a modem reklamovat. Po dobu reklamace máte nárok na úpravu ceny, než se zařízení z reklamace vrátí a nebude k dispozici náhradní modem. Doporučuji se s konkrétní prodejnou jedině domluvit, aby Vám modem odložila, abyste nemusela být bez připojení, když internet potřebujete k práci z domu.

Odstoupení od smlouvy se řídí Všeobecnými obchodními podmínkami a nelze odstoupit bez výpovědní lhůty a doplatku závazku, když smlouva trvá. Vrácení peněz za modem je až ve chvíli, kdy je modem neopravitelný nebo splňuje náležitosti, které uvedl dTest.

S pozdravem

Monika Večerková
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2019 21:21, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.8.2019 08:14, před 5 lety


Petra Velíková

Dobrý den,
protože na pobočkách O2 nebyl dostupný Router pro výměnu po dobu reklamace, podařilo se mi na pobočce Chodov dohodnout, že si po dobu reklamace zakoupím další router za plnou cenu. S tím, že ho prodejna ode mne zase po reklamaci odkoupí, bude li nepoškozen.
To vše se stalo 29.7.2019. reklamace číslo 19600456/19O.
už je to tedy více než měsíc a já nemám z Chodova žádnou odpověď - bohužel se na pobočku nedá zavolat.
Poradíte mi jak mám postupovat?
Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.9.2019 14:47, před 5 lety

Dobrý den,

dle informací z podané reklamace Vám byla zaslaná zpráva na Váš mobilní telefon s tím, že zařízení je neopravitelné a máte nárok na odstoupení od kupní smlouvy modemu (vrácení peněz).

Doporučuji se tedy dostavit na danou prodejnu, kde se situace s modemy může vyřešit.

S pozdravem

Monika Večerková
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.9.2019 15:40, před 5 lety


Petra Velíková

Ok, žádnou zprávu jsem ale nedostala :( děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.9.2019 11:15, před 5 lety

Hezký den,

SMS Vám byla odesílána na číslo, které jste uvedla v reklamačním protokolu a to dne 30.8. dopoledne. Je mi líto, pokud Vám daná SMS tento den nepřišla a omlouváme se. Věřím však, že díky informacím, které jsem Vám zde uvedla bude reklamace kompletně uzavřena.

S pozdravem

Monika Večerková
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2019 11:22, před 5 lety

Stížnost tedy přeřazujeme zpět na spotřebitelku, aby zde mohla případně informovat o výsledku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2019 08:40, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2019 10:45, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.