Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
To ze geis má špatnou pověst a špatně doručuje vím už dlouhou dobu. Nicméně co se mi děje teď přesáhlo už dost hranic.
Objednávka ze Slovenska přišla do Liberce v dobrém čase s plánovaným doručenim v pondělí 22.7. . Tam je to v pohodě. V pondělí jsem celé dopoledne doma. Nic. Žádná SMS. Žádný telefon. Nic.
Úterý - jedu do Německa. Telefon jestli jsem na adrese, že tam už jsou.
Volám, že jsem mimo ČR, že mohli zavolat nebo napsat SMS. Pán evidentně naštvaný že si zajel ke mně. Není můj problém. Dále volám že budu doma ve středu a čtvrtek. Dozvěděl jsem se že tedy ve středu. Udělal jsem si volno.
Nic. Opět bez jejich komunikace z jejich strany jak ve středu tak ve čtvrtek. Ve čtvrtek už volám, jak to vidí.
Odpovědi mi je, že se jim to nepovedlo zahrnout do trasy a že až v pondělí.
Tak jim vysvětlují že by bylo lepší dnes (v ten čtvrtek) nebo v pátek po 16:00 kdy jsem na adrese. Opět, co tahle mne informovat? Nic
Telefon v pátek kolem sedmé ranní. Což není úplně komfortní když máte pracovní povinnosti s podnikem který zavírá po pulnoci.
Privezem to ve 1200. Tak jim říkám že jsem jim volal včera, že budu mimo adresu. Tak v pondělí. To už jsem vypenil a to jsem ani neřval. Jen jsem zvýšil hlas u slova 'tyden've chvíli, kdy jsem si po právu ztezoval na jejich způsob doručení. Odpovědi mi bylo :'nekricte na mne jinak budete mít problémy, jak ze se vůbec jmenujete?'
Takže, sluzby od geisu už nikdy.
Balíček
Doručit v čas a nebo alespoň komunikovat a slušně se domluvit.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
V případě, že se tedy přepravní společnost dostane do prodlení s dodáním zboží, tedy nedodá-li dané zboží ve sjednaném termínu, odpovídá za toto prodlení vůči spotřebiteli prodejce.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.