Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Minimálně 2-3 krát týdně si domů kupujeme koblihy pokaždé nugátové koblihy téměř bez nugátu!!!!
Lépe plnit koblihy tak jako než jste předělali pekárnu
|
Tweet |
Dle přílohy č. 12 k vyhlášce č. 333/1997 Sb. jsou požadavky na jakost cukrářských výrobků a náplní stanoveny následujícím způsobem:
(1) Náplně musí mít stejnoměrné zabarvení, hrubé součásti musí být rovnoměrně rozptýleny v celém objemu krému.
(2) Vůně a chuť náplní a povrchových zdobení musí být příjemné, po použitých surovinách, bez cizích pachů a příchutí, chuť nesmí být nakyslá nebo nahořklá, pokud nakyslost nebo hořkost není charakteristickou vlastností dané náplně.
(3) Pekařský výrobek, jež je základem či součástí cukrářského výrobku, musí být dobře propečený, nesmí být připálený, jeho vůně a chuť musí být příjemné, odpovídající druhu a použitým surovinám.
Dle přílohy č. 13 k vyhlášce č. 333/1997 Sb. jsou přípustné záporné hmotnostní odchylky u výrobků o hmotnosti do 150 g nejvýše - 8 %, nad 150 g nejvýše - 7 %.
Státní dozor nad jakostí potravin provádí Státní zemědělská a potravinářská inspekce.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.