Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#34427Koblihy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2019, před 5 lety

Tereza Schettlová

Znění stížnosti

Minimálně 2-3 krát týdně si domů kupujeme koblihy pokaždé nugátové koblihy téměř bez nugátu!!!!


Požadované řešení

Lépe plnit koblihy tak jako než jste předělali pekárnu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2019 08:23, před 5 lety

Dle přílohy č. 12 k vyhlášce č. 333/1997 Sb. jsou požadavky na jakost cukrářských výrobků a náplní stanoveny následujícím způsobem:

(1) Náplně musí mít stejnoměrné zabarvení, hrubé součásti musí být rovnoměrně rozptýleny v celém objemu krému.

(2) Vůně a chuť náplní a povrchových zdobení musí být příjemné, po použitých surovinách, bez cizích pachů a příchutí, chuť nesmí být nakyslá nebo nahořklá, pokud nakyslost nebo hořkost není charakteristickou vlastností dané náplně.

(3) Pekařský výrobek, jež je základem či součástí cukrářského výrobku, musí být dobře propečený, nesmí být připálený, jeho vůně a chuť musí být příjemné, odpovídající druhu a použitým surovinám.

Dle přílohy č. 13 k vyhlášce č. 333/1997 Sb. jsou přípustné záporné hmotnostní odchylky u výrobků o hmotnosti do 150 g nejvýše - 8 %, nad 150 g nejvýše - 7 %.

Státní dozor nad jakostí potravin provádí Státní zemědělská a potravinářská inspekce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2019 11:53, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.