Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#34429Automatické prodloužení prémiového účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2019, před 5 lety

Ondřej Havelka

Znění stížnosti

Dobrý den,

dnes jsem se zaregistroval na BE2, zaplatil jsem požadovanou částku za měsíční premium účet a po přečtení VOP (bohužel až po zaplacení) jsem si všiml nemilé situace a to, že mi automaticky prodlouží premiový účet o další 3 měsíce za částku 2 247 Kč. Velmi mne to zarazilo, tak jsem trochu pátral po internetu, našel vzor odstoupení od smlouvy, vyplnil a ještě dnes posílám výpověď poštou na jejich adresu.

Pokud se i po tomto odstoupení od smlouvy budou snažit vymáhat po mne další finanční prostředky, bude stačit jako doklad o odeslání výpovědi lísteček z pošty nebo potvrzení pošty o doručení zásilky?


Produkt

Údajná seznamka BE2, BE2.cz BE2.com podvod, VOP, zrušení členství


Požadované řešení

S okamžitou platností zrušit můj účet na BE2.com, zrušení automatického prodloužení premium účtu a vymazání veškerých osobních údajů z databází této společnosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2019 20:43, před 5 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb (k prokázání skutečnosti, že spotřebitel odstoupení od smlouvy odeslal může posloužit spotřebitelem zmíněný podací lístek nebo doručenka), popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, byla smlouva zrušena. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Pokud společnost spotřebitelovi písemně nepotvrdí zánik smlouvy, doporučujeme spotřebitelovi z důvodu předběžné opatrnosti, aby zablokoval platební kartu, prostřednictvím které uhradil částku za měsíční členství. Blokace platební karty však může být spojena s poplatkem ze strany bankovní společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.7.2019 16:57, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2019 05:00, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2019 22:06, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.