Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34434Výluka Jaroměř

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2019, před 5 lety

Michaela Foitová

Znění stížnosti

Dobrý den,

obracím se na vás ve věci výluky ve městě Jaroměř, kde probíhá rekonstrukce vlakového nádraží.
Od prvního dne uzavírky jsem s vámi absolvovala devět jízd a ani v jednom případě neproběhla cesta náhradní autobusovou dopravou v pořádku.
Nevím kdo vymýšlel jízdní řád autobusů, ale musel to být někdo, kdo této možnosti dopravy nevyužívá a nepotýká se tak denně s peripetiemi na kolejích nebo silnicích. Je mi s podivem, že autobus z Jaroměře má např. vyjíždět v 6:38 a být v 7:00 v Hradci, kde jsou POUHÉ 4 minuty na přestup do vlaku, který dál pokračuje do Pardubic. Aby bylo možné tento interval stihnout, musel by autobus vyjet alespoň jednou včas a létat přes všechny silniční uzavírky (ne, nezkoušejte mne uchlácholit tím, že mohu jet dřív nebo že vlak čeká). Když jsem se informovala autobusového "průvodčího", zda na nás vlak v HK počká, protože nám autobus má vlastně simulovat chybějící vlakový spoj, kterým bych běžně pokračovala do Pardubic, řekl mi, že neví. Že si o tom rozhodují až v Hradci. Vážně? Zajímá tu vůbec někoho, že denně těmito spoji dojíždí lidé, kteří se pohybují dál než za Hradec a potřebují stíhat tyto navazující spoje?
Osobně jezdím denně trasu Jaroměř - Praha a výluka je hotové peklo. A to jsme teprve na začátku! V minulém týdnu jsem díky zpoždění autobusů zmeškala v HK 2 navazující spoje na Prahu.
Zamyslete se nad přeskupením jízdního řádu a vzkažte řidičům, že si cigárko a pokec u kávy mohou nechat na pauzu a ne na čas odjezdu autobusů, protože i toto se stává na denní bázi.
Další věc, která je pro mě naprosto nepochopitelná - vyčkávání na poslední mohykány, kteří dobíhají autobusy v poslední vteřině, přestože měl autobus být dle jízdního řádu dávno na cestě. Otvírání a zavírání dveří autobusu se poté protáhne i na dalších deset minut, než se dostaneme KONEČNĚ do provozu.
Takto to vážně nefunguje a fungovat nikdy nebude, vážení. A do prosince je ještě hodně, hodně daleko!

Zároveň vás žádám, abyste mi nezasílali strojovou odpověď typu "je nám to moc líto". Není. Je vám to jedno. Jediné co po vás chci je to, abyste se zamysleli nad tím, jak je celá situace pro dojíždějící lidi nesnadná a deprimující.
V loňském roce jsme výluku také zvládli, ale to jsme se nepotýkali s takovou katastrofou na rozkopaných silnicích jako je tomu letos.

Hezký den, M.


Produkt

Výluka v Jaroměři


Požadované řešení

Nové a smysluplnější jízdní řády výlukových autobusů, dodržování jízdních řádů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2019 10:34, před 5 lety

Náhradní autobusová doprava je organizována dle výlukového jízdního řádu. Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2019 11:52, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.