Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
před 3 měsíci jsem zaplatila, ale zrušila jsem členství, od té doby jsem na seznamce vůbec nebyla a ani tam nechodím, doposud mi nepřišlo od vás nic, ani ukončení ani jak píšete upomínka.
Tímto znovu ruším předplatné na www.singles50.cz IP78.45.250.63.
Doufám, že to vyřešíte rychle.
Děkuji
Okamžité zrušení členství, protože jste to měli udělat v březnu v dubnu.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb (k prokázání skutečnosti, že spotřebitel odstoupení od smlouvy odeslal může posloužit spotřebitelem zmíněný podací lístek nebo doručenka), popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, byla smlouva zrušena. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Jestliže uplynula 14 denní lhůta pro odstoupení od smlouvy, může dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. spotřebitel smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu.
Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Pokud společnost spotřebitelovi písemně nepotvrdí zánik smlouvy, doporučujeme spotřebitelovi z důvodu předběžné opatrnosti, aby zablokoval platební kartu, prostřednictvím které uhradil částku za měsíční členství. Blokace platební karty však může být spojena s poplatkem ze strany bankovní společnosti.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.
Okamžité zrušení. Budu ráda, když to skončí a já budu mít klid.
Děkuji
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby respektovala ukončení členství ze strany spotřebitelky a situaci urychleně vyřešila.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.