Společnost


SNECER spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34441Vrácení zamítnuto z důvodu viditelného opotřebení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2019, před 5 lety

Tomáš Doležel

Znění stížnosti

Po internetu jsem zakoupil zboží které jsem namontoval na kolo a vyzkoušel. Bohužel mi nevyhovovalo, zboží navíc nevypadalo tak, jak jej představoval eshop. Tudíž bylo prodejci zasláno zpět. Zboží neslo jen malé známky opotřebení po projetí pár km.
Po přijetí mi prodejce vrácení zamítnul s tímto vyjádřením:

Výměna zboží v e-shopu Hupnakolo.cz nebyla uznána.
Vyjádření: Vrácení zamítnuto z důvodu viditelného opotřebení zboží. Kliky i osa již byly nasazeny a nesou známky jak usazení řetězu (ojeté zuby), tak nasazených pedálů. Bohužel takto použité zboží nelze vrátit. Vaše zásilka je připravena k vyzvednutí na prodejně v Dolním Benešově. V případě zájmu o dopravu k Vám domů nás prosím kontaktujte na: servis@hupnakolo.cz nebo na telefon 553 652 003. Dopravné bude účtováno.


Produkt

Kliky OCTALINK Shimano FC-R345 se zakoupenou středovou osou SHIMANO BB-ES300


Požadované řešení

Žádám vrácení ponížené častky za opotřebení zboží do 14 dnů na svůj bankovné účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2019 11:20, před 5 lety

Podnikatel má právo na náhradu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání, jež nelze podřadit pod nutné obeznámení se s vlastnostmi zakoupeného zboží (§ 1833 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).

Evropská směrnice Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU o právech spotřebitelů v bodě 47 preambule stanoví: „Aby se spotřebitel obeznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží, měl by s ním nakládat a zkontrolovat je jen takovým způsobem, jaký by mu byl umožněn v prodejně.“

Nicméně platí, že právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů v případě smluv uzavřených distančním způsobem spotřebitel má. Spotřebitel odpovídá prodávajícímu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládáním s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Pokud prodávající sníží částku, jenž vrací spotřebiteli, měl by také řádně zdůvodnit, proč tak učinil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2019 14:39, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.