Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#34447Doposud nezasláno vyúčtování plynu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 9 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2019, před 5 lety

Michaela Kolková

Znění stížnosti

Dobrý den,
doposud jsme neobdrželi vyúčtování plynu, které proběhlo v měsíci červnu 2019. Společnost nereaguje na telefonáty a emaily.
Požadujeme zaslání vyúčtování!!!!!!!!!!!

S pozdravem Hedvika Stříbná


Požadované řešení

Požadujeme okamžité zaslání vyúčtování za plyn.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2019 09:57, před 5 lety

Vyúčtování spotřeby plynu a elektřiny se obvykle provádí jednou ročně, není-li dohodnuté jiné vyúčtovací období, jak vyplývá z ustanovení § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích. Kromě tohoto řádného vyúčtování může spotřebitel požádat v průběhu vyúčtovacího období i o mimořádné vyúčtování, které však bývá zpoplatněno.

Spotřebitel si také smluvně mohl sjednat jiné vyúčtovací období. V takovém případě bude takové ujednání závazné.

V případě sporu s dodavatelem má spotřebitel možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.8.2019 10:49, před 5 lety

Dobrý den paní Kolková,
v následující době Vám bude vystaveno konečné vyúčtování od společnosti Stabil Energy s. r. o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.8.2019 15:19, před 5 lety


Michaela Kolková

Dobrý den,
zajímalo by mě, co znamená v následující době? Stále nic nepřišlo!!! Což je zajímavé, protože jste během tohoto týdne poslali stvrzenku o zaplacení splátky. Nejprv snad pošlete vyúčtování!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Telefony stále nikdo nebere, takže jak se má člověk s vámi spojit?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.8.2019 13:45, před 5 lety

konečné vyúčtování vám bude zasláno do konce srpna

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.8.2019 09:34, před 5 lety


Michaela Kolková

Takže dneska je 30.8. a vyúčtování stále nedošlo!!!!!!!!! Tvrdili jste, že do konce měsíce přijde. Tohle už není ani vtipné. Takže znova prosím o okamžité zaslání vyuctovani, jinak to budu řešit jinak!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.9.2019 07:49, před 5 lety

Dobrý den,
děkuji Vám za informaci ohledně nedodržení termínu. Situaci jsem postoupila s další urgencí na příslušné oddělení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.9.2019 10:19, před 5 lety


Michaela Kolková

Dobrý den,
vyúčtování dorazilo už asi před 3 týdny, ale doteď jste nebyli schopni zaslat přeplatek na účet. Tohle už ani není vtipné!!!! Takže buď to okamžitě pošlete, nebo to budem řešit s vyššími orgány. Nejprv člověk čeká asi 3 měsíce na zaslání vyúčtování a pak ještě i na vrácení přeplatku. Ale kdyby tak měl clovek doplácet, to by chodily dopisy okamžitě o zaplacení dlužné částky!!!!!!!!!!!!!!!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2020 14:56, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. V případě sporu s dodavatelem má spotřebitel možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.