Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
doposud jsme neobdrželi vyúčtování plynu, které proběhlo v měsíci červnu 2019. Společnost nereaguje na telefonáty a emaily.
Požadujeme zaslání vyúčtování!!!!!!!!!!!
S pozdravem Hedvika Stříbná
Požadujeme okamžité zaslání vyúčtování za plyn.
|
Tweet |
Vyúčtování spotřeby plynu a elektřiny se obvykle provádí jednou ročně, není-li dohodnuté jiné vyúčtovací období, jak vyplývá z ustanovení § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích. Kromě tohoto řádného vyúčtování může spotřebitel požádat v průběhu vyúčtovacího období i o mimořádné vyúčtování, které však bývá zpoplatněno.
Spotřebitel si také smluvně mohl sjednat jiné vyúčtovací období. V takovém případě bude takové ujednání závazné.
V případě sporu s dodavatelem má spotřebitel možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Dobrý den paní Kolková,
v následující době Vám bude vystaveno konečné vyúčtování od společnosti Stabil Energy s. r. o.
Dobrý den,
zajímalo by mě, co znamená v následující době? Stále nic nepřišlo!!! Což je zajímavé, protože jste během tohoto týdne poslali stvrzenku o zaplacení splátky. Nejprv snad pošlete vyúčtování!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Telefony stále nikdo nebere, takže jak se má člověk s vámi spojit?
konečné vyúčtování vám bude zasláno do konce srpna
Takže dneska je 30.8. a vyúčtování stále nedošlo!!!!!!!!! Tvrdili jste, že do konce měsíce přijde. Tohle už není ani vtipné. Takže znova prosím o okamžité zaslání vyuctovani, jinak to budu řešit jinak!
Dobrý den,
děkuji Vám za informaci ohledně nedodržení termínu. Situaci jsem postoupila s další urgencí na příslušné oddělení.
Dobrý den,
vyúčtování dorazilo už asi před 3 týdny, ale doteď jste nebyli schopni zaslat přeplatek na účet. Tohle už ani není vtipné!!!! Takže buď to okamžitě pošlete, nebo to budem řešit s vyššími orgány. Nejprv člověk čeká asi 3 měsíce na zaslání vyúčtování a pak ještě i na vrácení přeplatku. Ale kdyby tak měl clovek doplácet, to by chodily dopisy okamžitě o zaplacení dlužné částky!!!!!!!!!!!!!!!!!
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. V případě sporu s dodavatelem má spotřebitel možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).