Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý denm,
nestalo se mi to poprvé, ale teď už jsem se docela naštvala,
akce zahájená v PONDĚLÍ 29.7.2019 na prodej mj.prostěradel zn.
LIV BO, samozřejmě již kolem poledne nebylo a n i j e d n o
prostěradlo. Nevím proč je akce vůbec uváděná v letáku, když
Kaufland má k dispozici zřejmě jen 5-10 ks prostěradel, je to
zkrátka směšné vypisovat takovou akci a dávat jí i do letáku,
stačilo by napsat platí od 7.00 do 8.00 hod. a potrvá tato akce
celou hodinu a je vyprodáno.
Stalo se mi to nesčetně krát v Kauflandu, že vypsané akce již
ten stejný den vůbec nebyly k dispozici. Naproti tomu v Globusu,
když nějakou akci vypíšou mají rovněž i zboží a zpravidla je mají
po celou dobu trvání akce !!! a to je teda zásadní rozdíl mezi
Kauflandem a Globusem. Vím, že to nezměním, ale zkrátka jsem se
musela k tomuto problému vyjádřit a bohužel i konstatovat, že
akce z letáku jsou naprosto nereálné pokud máte jen pár kusů
zboží, které v akci nabízíte.
Prostěradlo rozměry 180-200x200 cm, materiál bio bavlna, cena za 1 ks 229,90
Neuvádět do letáku akce, když vůbec to zboží Kaufland nemá,
respektive má jen pár kusů maximálně na hodinku prodeje.
|
Tweet |
Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.
Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Prostěradlo jsem si zakoupila v Lidlu, kde bylo rovněž v akci a kde zboží
samozřejmě měli k dispozici. Už jsem si zvykla, že v Kauflandu to zboží
prostě není ani první den akce, akorát jsem byla naštvaná a tak jsem napsala tu stížnost. Vím, že se tím nic nezmění, jen jsem se chtěla vyjádřit.