Počet nahlášených stížností: | 51 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
v neděli dne: 28/7/2019 jsem byla na Zličíně kupovat pro přítele k narozeninám oblečení.Nakoupila jsem za cca 2000Kč a u poklady jsem se prodavačky 2xp tala,zda to lze vše vyměnit kdyby z toho bylo něco partnerovi malé. Prodavačka jménem: Maria řekla že žádný problém s tím není že mohu přijít a do 14 dní vyměnit.Řekla jsem děkuji a že jinaak přijdu.
Dne: 29/7/2019 den poté jsem přišla vyměnit dvoje kraťasy značky: Pierre Cardin, že partnerovi jsou malé a u poklady mne bylo sděleno, že to jsou plavky.Říkám prosím, jaké plavky.Já to kupovala jako kraťasy a máte to na stojanu s kraťasemi a vubec tam nikde není označeno že to jsou plavky.Sl.jménem Maria že mi zavolá manažera prodejny a ten teda tak sprostý a to jsou plavky nic Vám nevyměním a těšilo mne...Já,říkám jak to semnou mluvíte proboha?A jak je možné, že když jsem se včera slečny ptala zda je možná výměna tak říkala bez problému a že pokud nevyberu, že peníze nevrací, že mne to nahraje na kartu tu danou sumu....Tak proč lžou zákazníkovi?Odpověď jsem nedostala nýbrž pan ,,manažer" doslova předemnou utekl a slečna červená až za ušima a zapírala....
Podotýkám že kraťasy jsou v orginálním balení s visačkama a vším jak bylo prodáno a po 24h jsem chtěla zboží jen vyměnit a s tímto jsem se potázala, kde mne doslova s prodejny vyhodili...
Když se dívám na účet, tak ani na účtu není uvedeno, že jsou to plavky.Je tam doslova Short = kraťasy.
Jedná se o kraťasy: Pierre Cardin C Mid L Short 2kusy a číslo modelu: 35220722470, 35220708510
Požaduji pouze výměnu za větší velikost a pokud by nebyla větší velikost tak výměnu za cokoliv jiného popřípadě nahrát danou částku za kraťasy na jejich dárkovou kartu.
A vůbec nepochopím jak takto arogantní a sprostí lidi mohou v tomto obchodě dělat, že je někdo vůbec přijme a podávat zákazníkovi klamavou a lživou odpověď co se týká výměny, kde je i na účtence jasně napsáno že jsou to kraťasy.
Děkuji za vyřešení a doufám, že i tito prodavači a manažer prodejny zda se to tak dá nazvat...se poté zákazníkovi omluví za falešné podávání informací.
|
Tweet |
Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
V kamenných prodejnách právo odstoupit od smlouvy, popřípadě vyměnit zboží (tedy zboží vrátit například pro špatně zvolenou velikost) nevyplývá ze zákona, ale buďto z předchozí domluvy, nebo jednostranného prohlášení prodávajícího třeba na plakátu, letáku. Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Proto ujednání zaměstnance se spotřebitelkou je pro společnost závazné. Pokud zaměstnanec společnosti uvedl spotřebitelku v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitelka rozhodla sjednat smlouvu, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost této smlouvy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.