Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#34456Nesmyslné platby za neexistujíci aplikaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 8 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2019, před 5 lety

Jitka Panochová

Znění stížnosti

Dobrý večer, již přes měsíc mému přítelovi strháváte týdenní částku 99kc.Ma vedený číslo ještě k mému paušálnímu číslu. I přes blokaci plateb z internetu ze strany operátora si stále strháváte týdenní poplatek 99kc, tentokrát formou SMS zpráv. NIC SI OD VAS NEOBJEDNAVAL ANI NEPOSÍLAL ZPĚTNOU SMS ZPRÁVU NA TY VAŠE ZPRÁVY, CO MÁME DĚLAT? OPERÁTOR MI PORADIL OBRÁTIT SE NA POLICII ČR,CHCI MÍT ALE JISTOTU ZE I PŘES ŽALOBU NA POLICII PLATBY NEBUDOU DÁL PROVÁDĚNY! UPOZORŇUJI ŽE CHCI PEMIZE ZPĚT. PANOCHOVÁ


Požadované řešení

Vrácení peněz zpět


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2019 09:21, před 5 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebitelce dodal, ačkoli si ji spotřebitelka neobjednala, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitelka by v takovém případě mohla žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitelka taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.8.2019 10:45, před 5 lety

Ahoj Jitka Panochová,

My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.

Co je DIMOCO?
DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů
koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal.
Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV
přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např.
Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet!

Co DIMOCO není?
DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb.

Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby?
Při jakýchkoliv otázkách je Ti tým MPSC - Mobile Payment Service Center pro spotřebitele k dispozici.
Váš angažovaný tým Vám pomůže tuto situaci vyřešit s příslušným poskytovatelem služby: www.mobileinfo.biz; E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz


S pozdravem
servisní tým DIMOCO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.8.2019 09:33, před 5 lety


Jitka Panochová

Dobrý den, obracím se na vaší společnost z důvodu stížnosti na společnost DIMOCO. Já i můj přítel máme společně paušál u mobilního operátora O2, přítel měl navýšený paušál o 495kč za platby přes internet za předplatné které si ale vůbec neobjevil, ani na žádnou SMS zprávu nereagoval... Obrátili jsme se proto na operátora, který nám ale sdělil že s těmito platbami nemá nic společného a ať celou věc řešíme přes policii ČR. Dostala jsem typ na vasestiznost.cz a chci proto celou věc zkusit řešit tímhle způsobem a pokud se nic nevyřeší obrátit se posléze na PČR. Příteli se po týdnu strhávali částky ve výši 99,- za celý měsíc to tedy udělalo částku 495kc po další týdnu přišla další SMS zpráva s odečtením 99,- takže to už máme 594kc! O2 slíbilo zablokování strhávání peněz ale zároveň upozornili že firma DIMOCO si může najít jakýkoliv způsob strhávání plateb.. Přítelovo číslo je 736 757 269, žádáme proto o vrácení peněz za neexistující služby. S pozdravem Jitka Panochová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.8.2019 15:20, před 5 lety

Vážená paní Panochová,
Děkuji vám za informaci.

Rádi bychom Vás informovali o tom, že DIMOCO je licencovanou platební institucí od roku 2016, kontrolovanou rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje uživatelům mobilních telefonů nakupovat digitální i fyzické zboží prostřednictvím platební metody nazvané „carrier billing“, což je alternativa ke kreditní kartě, okamžitému bankovnímu převodu nebo platformě PayPal. Dovolujeme si upozornit, že samotná společnost DIMOCO není poskytovatelem fyzického nebo digitálního zboží či služeb, ale objevuje se na fakturách za mobilní telefony, protože působíme jako zpracovatel mezi uživateli, operátory mobilních telefonů a poskytovateli služeb. Další informace: https://dimoco.eu/mobile-payment/

Pro objasnění vaší žádosti vás žádáme, abyste se obrátili na zákaznický servis poskytovatele služeb přímo na adrese info-cz@mobileinfo.biz nebo na adrese consumerervice@dimoco.eu.

S pozdravem
DIMOCO Team

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.8.2019 21:46, před 5 lety


Jitka Panochová

Dobrý večer, tak jsem na danou adresu napsala a doufám v brzké vyjádření a vyřízení. S pozdravem Panochová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2019 15:49, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.10.2019 13:05, před 5 lety


Jitka Panochová

Případ se nachází tam kde jsme byli... Vlastně stále na začátku.. Zákaznický servis na můj email neodpovídá.S pozdravem Panochová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2020 14:26, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitelka taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.