Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
1, Už nejméně 2 roky O2 vypíná možnost pracovat s nahranými nahrávkami a nahráváním pořadů v rámci služby O2TV. Jelikož většinou chodím pozdě spát, vadí mi to a to hlavně kvůli tomu,že je to dost často a třeba i v noci 2-3 hodiny
2, Co je to za pomoc zákaznikovi, když jsem se včera nedovolal na 800020202 - zase později večer - nejdříve mi hovor vypadl po 37 minutách a podruhé jsem to po 17 minutách položil
3, mám mobilní aplikaci O2TV. Instaloval jsem si ji někdy začátkem května 2019 a podobný problém jako v bodu 1. Nechápu logiku - poprvé jsem si v rámci aplikaci v tabletu pořady mohl nahrávat a když koncem května jsem to zkoušel znovu, tak se mi tato možnost vůbec nenabídla. Volal jsem na podporu a úplně jsem žasl, protože mi bylo sděleno, že musím dorazit osobně na prodejnu O2, jinak se závada neodstraní...
Závěrem - uvažuji výhledově o jiném poskytovateli televize i internetu
O2TV
1 - služba by měla fungovat kdykoliv i v noci, nebo aspoň skoro vždy, občas kdyby služba nešla, tak bych to asi pochopil, ale je to jak už jsem psal hodně často - další návrh - snížení ceny služby
2, - na podporu bych se měl dovolat max do 15 min, sice dlouhá doba, ale ještě "snesitelná"
3, - možnost řešení na dálku, chodit v dnešní technologické době do prodejny mi přijde "zvláštní"
|
Tweet |
Pokud služba není poskytována ve sjednané kvalitě, je vhodné tuto službu reklamovat a žádat nápravu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
nahrávky jsou funkční, a to jak v set-top boxu, tak na webu o2tv.cz a v aplikaci. Stačí si v programu najít konkrétní pořad a zvolit možnost "Nahrát". Pak nahrávky najdete v sekci "Nahrávky". Nerozumím tedy, co je špatně - případně poprosím o upřesnění.
Co se týče volání na zákaznickou linku, tak v době, kdy na linku volá více lidí, může být skutečně čekací doba delší a omlouvám se, pokud je toto zrovna Váš případ.
S pozdravem
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2
Pane Mišurec asi jste pořádně nečetl v čem je problém. Aby byla služba nahrávání a práce s nahrávkami v aplikaci funkční měla by fungovat pořád a ne aby se mi opakovaně stávalo, že v některých hodinách služba nefunguje. To jak se nahrává a kde to najdu to nechávám bez komentáře, protože o to tu vůbec nejde...
Také jste se vůbec nevyjádřil k tomu, proč po stašení mobilní aplikace O2TV aplikace v tabletu funguje a následně nefunguje s tím, že na zákaznické lince je mi doporučeno navštívit prodejnu...
A když už jsme u toho čekání na zákaznické lince, asi Vám přijde normální čekat jak už jsem psal 37 minut... V tom případě je to zralé na přechod k jinému poskytovateli služeb...
Dobrý den,
nerozumím tomu, co konkrétně s nahrávkami není v pořádku. Jak se projevuje to, když nahrávky nefungují? Nejdou spustit, případně co se děje? Děje se to všude - web / aplikace / set-top box? Prosím, pošlete mi co nejvíce podrobností spolu s telefonním číslem na info@o2guru.cz, předám vše technikům - zde technické potíže nevyřešíme.
Netuším, z jakého důvodu vám bylo doporučeno navštívit prodejnu, mohu jen hádat, že to bylo z důvodu, že Vám kolegové na místě budou moci poradit více, než přes telefon. Dále rozumím tomu, že 37 minut je skutečně hodně, nicméně pokud jste volal v čas, kdy standardně nevolá větší množství zákazníků a zrovna tomu bylo jinak, je to možné.
S pozdravem
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.