Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#34461Nekvalitní a nedostupné potraviny v supermarketu Billa, Podpěrova 518, 621 00 Brno-Řečkovice a Mokrá Hora

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2019, před 5 lety

Eva Ellederová

Znění stížnosti

Chtěla bych upozornit na nekvalitní potraviny a špatné zásobování v supermarketu Billa, Podpěrova 518, 621 00 Brno-Řečkovice a Mokrá Hora.


Produkt

Plíseň na rajčatech, malinách, borůvkách, krájeném eidamu a zákuscích. V prodejně několikrát chyběla hladká mouka, cukr krystal, cukr krupice a dokonce i brambory, což je v supermarketu skutečně šokující, vzhledem k tomu, že v malé večerce přes ulici všechny tyto produkty nechyběly.


Požadované řešení

Pravidelná dodávka a kontrola zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2019 08:38, před 5 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Spotřebitel by rovněž mohl zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2019 16:29, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.