Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Chtěla bych upozornit na nekvalitní potraviny a špatné zásobování v supermarketu Billa, Podpěrova 518, 621 00 Brno-Řečkovice a Mokrá Hora.
Plíseň na rajčatech, malinách, borůvkách, krájeném eidamu a zákuscích. V prodejně několikrát chyběla hladká mouka, cukr krystal, cukr krupice a dokonce i brambory, což je v supermarketu skutečně šokující, vzhledem k tomu, že v malé večerce přes ulici všechny tyto produkty nechyběly.
Pravidelná dodávka a kontrola zboží.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Spotřebitel by rovněž mohl zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.