Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupili jsme 2 vouchery na pobyt v penzionu Zámeček Kaliště - číslo voucheru PEP2116299907 a PEP3074037251 v cekové ceně 7780,- Kč
Pobyt jsme si rezervovali, ale obdrželi jsme email, že je rezervace zrušena, protože společnost pepa.cz dluží penzionu nemalé peníze a ruší veškeré pobyty .
S portálem pepa.cz jsme měli emailovou komunikaci, kde na začátku slíbili vrácení peněz, ale poté i přes veškeré urgence přestali komunikovat a již více než 3 měsíce neodpovídají a peníze zpět nepřišly.
2 vouchery na pobyt v penzionu Zámeček Kaliště v celkové hodnotě 7780, Kč za oba vouchery.
Žádáme tedy o vrácení celé částky za poukazy - 7.780 Kč na účet 278488143/0300
|
Tweet |
Odpovědnost slevového portálu Pepa.cz se váže zásadně ke správnému vystavení voucheru, případně garanci jeho použitelnosti. Portál může vystupovat buď jako pouhý zprostředkovatel uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a obchodníkem, nebo se jako vystavitel poukázky i zaručovat za to, že voucher bude možné uplatnit. Proto je důležité věnovat pozornost obchodním podmínkám, kde se můžete dočíst více o tom, do jaké pozice se daný portál staví.
V případě platební neschopnosti slevového portálu je pro spotřebitele příznivější, pokud portál vystupuje výhradně jako zprostředkovatel. Od chvíle, kdy spotřebitel voucher obdrží, může totiž trvat na poskytnutí přislíbené služby, protože uzavřenou smlouvou je vázán přímo samotný obchodník poskytující službu. Hůře jsou na tom ti, jimž slevový portál vystavuje poukázky. Smlouva mezi spotřebitelem a obchodníkem nabízejícím konkrétní služby pak vzniká až ve chvíli, kdy spotřebitel voucher uplatní a obchodník jej přijme. Do té doby neexistuje mezi spotřebitelem a obchodníkem přímý právní vztah, a vrácení marně vynaložených peněz tak může spotřebitel požadovat pouze po slevovém portálu.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.