Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Dnes 30.7.2019 na zastávce v Dobrovici ve 18:15 nezastavil autobus (výluka)na nádraží,ale doslova proletěl zastávkou a nechal cestující na zastávce.
Pan řidič autobusu by potřeboval takovéto jednání zažít sám na vlastní kůži jako poškozený.
Jestli ho jezdit nebaví, tak ať jde dělat do Škodovky na linku, tam ho vemou.Ty nebo přesně ta cestující se chtěla prostřednictvím ČD někam dopravit, a dopravila se díky tomu opravdu někam.
Děkujeme za spolehlivost ČD.
Jednoznačně zajistěte kvalitní službu jakou by jste chtěli používat sami.
|
Tweet |
Náhradní autobusová doprava je organizována dle výlukového jízdního řádu. Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.